بهره‌برداری از چهار بوستان در منطقه دو

در آستانه نوروز صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از چهار بوستان در منطقه دو



شهردار منطقه دو کرمان با اشاره به ساخت چهار بوستان جدید در منطقه دو شهر کرمان گفت: بوستان‌های امام رضا (ع)، ماهان، بهارستان و کمیل با تلاش شبانه‌روزی همکاران معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه ساخته شده و در تاریخ ۲۸ اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی سعیدی با بیان اینکه بوستان امام رضا (ع) با مساحت ۲۳۰۰ مترمربع در بولوار جمهوری ساخته شده است، گفت: این بوستان از نیمکت، فضای سبز، روشنایی مناسب و ... برخوردار بوده و فضای میانی آن برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به ساخت پارک کمیل با متراژ ۴۰۰۰ مترمربع اشاره و تصریح کرد: این پارک از مجموعه بازی کودکان، مجموعه وسایل تندرستی و فضای سبز مناسب برخوردار است.

شهردار منطقه دو کرمان با بیان اینکه بوستان مشارکتی ماهان با ۳۰۰۰ مترمربع مساحت در جوار بوستان امام رضا (ع) احداث شده است، افزود: این بوستان دارای آبنما، نیمکت و فضای سبز است.

سعیدی گفت: بوستان مشارکتی بهارستان نیز با ۳۶۰۰ مترمربع در سه فاز ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه بوستان‌های مشارکتی ماهان و بهارستان با مشارکت شهرداری منطقه دو و ساکنان محل احداث شده‌اند، از تلاش و همکاری شهروندان در راستای آبادانی شهر تقدیر و تشکر کرد.

سعیدی خاطرنشان کرد: در تمامی پروژه‌های منطقه دو، جزییات اجرایی مناسب سازی برای توان یابان عزیز مدنظر قرار گرفته و اجرا شده است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۶۵۵.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات