بیش از پنج هزار قلاده سگ از سطح شهر کرمان جمع آوری شده است

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان:

بیش از پنج هزار قلاده سگ از سطح شهر کرمان جمع آوری شده است



مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: پنج هزار و ۷۷۲ قلاده سگ بدون صاحب در سال جاری در سه شیفت کاری از سطح شهر کرمان جمع‌آوری وساماندهی شدند.
به گزارش پایگاه خبری یکرمان آنلاین، محمد رضا قربانی تصریح کرد: شهرداری کرمان پس از فرایند جمع‌آوری به روش زنده‌گیری، در صدد عقیم‌سازی و سامان‌‌دهی سگ‌های بدون‌صاحب است.
وی افزود: در حال حاضر در کمپ نگهداری سگ‌های بدون‌صاحب، به صورت روزانه اقداماتی چون تنظیف، آب‌رسانی و غذا دهی انجام می‌شود و برای جلوگیری از تکثیر سگهای بدون صاحب، حدود ۱۰۲ قلاده سگ با همکاری دامپزشکی عقیم شده‌اند.
وی اضافه کرد: این سازمان خودروهایی را جهت جمع آوری مانده غذاهای رستوران ها و اغذیه فروشی ها جهت تامین غذای سگ های بلاصاحب در اختیار سازمان مردم نهاد (NGO) دوست داران حیوانات قرار داده است که خوشبختانه شاهد همکاری خوبی در این زمینه هستیم.
قربانی در ادامه از جمع آوری ۱۰۸ میلیون و۹۷۳ هزار و۴۸۵ کیلوگرم زباله  در سال جاری خبر و گفت: این حجم زباله با در نظر گرفتن مسایل زیست محیطی در محل مشخص دفن شده اند.
وی همچنین به  تخلیه‌ی خاک ونخاله  توسط خودرو های تحت نظارت شهرداری اشاره کرد و گفت: دراین راستا ۱۷ هزار و ۲۲۸ کامیون اقدام به تخلیه خاک و نخاله در مکان های تعیین شده کرده اند.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۱۷.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات