شهربازی کرمان با امکانات جدید و به روز پذیرای همشهریان است

مدیر عامل شهربازی کرمان:

شهربازی کرمان با امکانات جدید و به روز پذیرای همشهریان است



مدیرعامل شهربازی کرمان گفت: شهربازی کرمان با راه‌اندازی ۹ وسیله‌ی بازی جدید  و ۶ باب مجموعه‌ی غذایی، با امکانات جدید و به روز نسبت به سال گذشته، پذیرای همشهریان به خصوص مهمانان نوروزی است.
محسن ملکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرمان آنلاین، رضایتمندی مردم از مجموعه‌ی شهربازی را مهم برشمرد و افزود: طبق نظرسنجی‌های انجام شده، متوجه شدیم بیش از ۹۰ درصد مردم خواستار نصب دستگاه‌های جدید و ارایه‌ی محصولات غذایی با کیفیت در شهربازی هستند که بر این اساس، اقداماتی را در دستور کار قرار دادیم.
وی به اعلام فراخوانی به منظور جذب همکاری و مشارکت بخش خصوصی در راه‌اندازی وسایل جدید در شهربازی اشاره و تصریح کرد: در این راستا موفق شدیم با مشارکت بخش خصوصی ۹ وسیله‌ی بازی جدید را راه اندازی کنیم.
مدیرعامل شهربازی کرمان به نصب زنبور و هلی کوپتر کودک، ایرهاکی و فوتبال دستی و همچنین پیست جدید اسکیت اشاره کرد و افزود: ساخت پیست جدید ماشین برقی، نصب دستگاه جدید «یوروبانجی»،ساخت و راه اندازی استخر توپ مدرن با ظرفیت ۱۰۰ هزار توپ، راه اندازی خانه بازی، استخر شن و قلعه بادی نیز از جمله امکانات جدید در شهربازی کرمان است.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۱۳۱۵۵۳۰۹.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۲۰۱.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۸۵۰۱.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات