۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر کرمان اجرا شد

توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان:

۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر کرمان اجرا شد

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان، از آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان در سال جاری خبر داد.

عطاالله منوچهری در گفت‌وگو با کرمان آنلاین گفت: علی‌رغم مشکلات مالی و تامین منابع، توانستیم  با حمایت شهردار و معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی حدود ۲۰ هزار تن آسفالت را در سال جاری تولید کرده و ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان را آسفالت کنیم.

وی به فعال بودن دو کارخانه‌ی آسفالت و یک مجموعه سنگ شکن در شهرداری کرمان اشاره کرد و افزود: یک تیم اجرایی جهت پخش آسفالت در کنارمجموعه‌ی تولیدی نیز مشغول فعالیت است

وی افزود: عملیات آسفالت معابر در روزهای پایانی سال و همچنین در سال جدید ادامه دارد و حتی در ایام تعطیلات نوروز متوقف نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان همچنین از تحویل آسفالت تولید شده به مناطق چهارگانه شهرجهت لکه گیری معابر خبر داد و تصریح کرد: حدود ۲۵۰۰ تن آسفالت به این منظور تحویل مناطق داده شده است.

وی به آسفالت تعدادی از کوچه‌ها در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۳۳ کوچه از سال‌های گذشته جزو تعهدات شهرداری بود که از این تعداد ۲۰ معبر آسفالت شد و مابقی در دست اقدام است. ضمن این که ۶۰ معبر از جمله مناطق هدف و معابر جدید در سال جاری آسفالت شدند و به بهره‌برداری رسیدند.

وی زیرسازی معابر را از دیگر اقدامات این سازمان ذکر و خاطرنشان کرد: در سال جاری حدود ۵۰۰ هزار متر مربع  از معابر اصلی و فرعی شهر توسط این سازمان زیر سازی شده است.

منوچهری از ادغام نیروهای جدول  و آسفالت جهت سرعت بخشیدن به اقدامات عمرانی در سال جاری خبر داد و گفت: بر این اساس در روزهایی که به دلیل بارندگی و خیس بودن معابر و سایر دلایل دیگر، امکان آسفالت وجود ندارد، از این فرصت برای جدول گذاری استفاده می شود.

لازم به ذکر است سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان علاوه بر تولید آسفالت و جدول‌های بتنی و ترافیکی، مصالحی چون شن و ماسه، قطعات بتنی، بلوک سیمانی، پی‌ورس،آجر، دال و دیوار بتنی و کف فرش را تولید می کند.

گفتنی است در حال حاضر حدود ۱۰۰ دستگاه از نوع ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین جمعی این سازمان که کارهای عمرانی شهرداری‌های چهار منطقه را انجام می‌دهند، در حال فعالیت هستند و جهت خدمت‌رسانی به شهروندان در راستای زیرسازی و آسفالت معابر مشغول به کار می‌باشند.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۲۵۶۴۷.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۹۵۶۴۷.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات