آماده باش کامل نیروهای آتش...

آماده باش کامل نیروهای آتش...

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از آماده باش کامل نیروهای آتش نشان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید عباس میرشمسی رئیس سازمان از آماده باش کامل نیروهای آتش نشان خبر داد و افزود: یازده ایستگاه فعال و دوازده ایستگاه سیار آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری و آموزش، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با برگزاری کمپین مَهد چهارشنبه سوری در بیش از پنجاه مدرسه و همچنین برنامه‌های فرهنگی به پیشواز چهارشنبه آخر سال رفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد افزود: تعداد یکصد و بیست نفر از نیروهای آتش نشان در قالب بیست و پنج تیم عملیاتی از روز بیست و هفتم اسفند ماه تا پایان سال جاری به صورت آماده باش کامل در ایستگاه های سطح شهر مستقر می باشند تا در مواقع لزوم و خطرات ناشی از رعایت نکردن اصول ایمنی توسط شهروندان خدمت رسانی نمایند.

میرشمسی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یزد به صورت شبانه روزی و تمام وقت در خدمت همشریان است و شهروندان در هنگام وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی با شماره رایگان ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس گرفته و عوامل این سازمان را از وقوع حوادث مطلع نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات