لزوم تعیین شاخص برای فعالیت ها در سال آینده

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: برای سال آینده باید برای فعالیت های خود در شرکت شاخص تعریف کرده و به صورت برنامه محور حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در نشست پایانی شورای مدیران در سال ۹۷ اظهار داشت: سال ۹۷ با تلاش همه مدیران، کارکنان و همچنین شرکت های خصوصی همکار به پایان رسید و دو شرایط متفاوت را در دو نیمه سال تجربه کردیم.

وی افزود: در نیمه اول سال به دلیل گرمای بی سابقه و خشکسالی، نگرانی هایی برای تامین آب وجود داشت اما در نیمه دوم به برکت بارندگی ها شرایط بهتری رقم خورد و نگرانی ها به تدریج کمتر شد.

رضوی با تاکید بر اینکه امید به آینده انسان را پویا نگه می دارد، یادآور شد: وظیفه اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت امیدآفرینی است چراکه تجربه چهاردهه گذشته نشان می دهد که وقتی در شرایط سختی به سر می بریم به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت جوانان، می توانیم موقعیت های خوبی را ایجاد کنیم.

وی همراهی و همدلی کارکنان را عامل موفقیت شرکت دانست و گفت: شرکت آب منطقه ای تهران مجموعه توانمندی است که از ترکیب خاص نیروی انسانی برخوردار است که باید این موضوع به مراجع ذی صلاح بالادست منعکس و از آنان پیگیری شود تا برای این موضوع تصمیم گیری شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه تصمیمات کشوری برای کل شرکت ها و سازمان ها عمومیت دارد، گفت: در این بین ممکن است برخی شرکت ها و سازمان ها از این تصمیمات دچار لطمه شوند اما به هر حال برای جبران بخشی از نیروی انسانی علاوه بر پیگیری لازم از مراجع مربوطه می توان از ظرفیت نیروهای توانمند سایر شرکت ها و سازمان های دولتی استفاده کرد.

وی آموزش و پژوهش را یکی از موضوعات مهم در شرکت عنوان کرد و افزود: بحث آموزش به خصوص آموزش های تخصصی باید در شرکت تقویت شود و امیدواریم این آموزش ها در سال آینده پررنگ تر شود.

رضوی با تاکید براینکه باید برای اقدامات خود شاخص تعریف کنیم، تصریح کرد: فعالیت های ما در چارچوب قانون و ضابطه است و در این چارچوب باید برای برنامه های خود شاخص تعریف کرده و به صورت برنامه محور حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص طرح های عمرانی گفت: با توجه به شرایط  موجود در استان تهران، برخی طرح های ناتمام هدف گذاری شده باید در سال ۹۸ تکمیل و به نتیجه برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه اگر به  بخش بهره برداری توجه نکنیم، آینده خوبی برای شرکت متصور نخواهیم بود، افزود: همه طرح های عمرانی پس از تکمیل نیاز به بهره برداری دارند و در نهایت به نقطه ای خواهیم رسید که بهره برداری محور فعالیت ما قرار خواهد گرفت بنابراین جهت بهره برداری بهینه از تاسیسات آبی و برق آبی باید به این بخش توجه ویژه ای داشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان در سال ۱۳۹۷ خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید با همدلی و همکاری یکایک کارکنان سالی بهتر از سال ۹۷ را برای شرکت آب منطقه ای تهران رقم بزنیم.

همچنین در این نشست معاونان شرکت و برخی مدیران به صورت مختصر به بیان گزارش عملکرد یک ساله پرداختند و اشاره ای به برنامه های سال آینده کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات