مراسم تجلیل از ورزشکاران نمونه شرکت آب منطقه ای زنجان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مراسم تجلیل از ورزشکاران نمونه این شرکت که در مسابقات وزارت نیرو و استانی در سال ۹۶ صاحب مقام شده بودند،برگزارشد.

در ابتدای این مراسم،یوسف باقری دبیر کمیته ورزش شرکت آب منطقه ای زنجان با ارائه گزارشی از عملکرد ورزشی این شرکت در سال ۹۶ اظهارکرد:ورزشکاران شرکت آب منطقه ای زنجان در رشته های  فوتسال،دارت، بدمینتون،کوهنوردی ،دوچرخه سواری، تیراندازی، شنا، سوارکاری، آمادگی جسمانی و بدنسازی ، پینگ پونگ، و والیبال  فعالیت دارند که در اکثر این رشته ها در مسابقات وزارت نیرو و کارکنان دولت در استان توانسته اند مقام قهرمانی را کسب کنند.

در ادامه، مهندس مهدی نژاد معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای زنجان در خصوص ورزش و روحیه ورزشکاری مطالبی بیان داشت و اظهار کرد: همه بخوبی میدانیم که ورزش یکی از علل اساسی و مهم سلامتی و تندرستی در جامعه است و این شرکت نیز در این راستا برای همکاران هرگونه عاملی که مشوق برای ورزش کردن همکاران باشد، در حد امکان و وسع مالی فراهم خواهد آورد.

وی به تداوم مقام آوری همکاران در سال های آتی تاکید کرد و افزود: در صدد تامین مکان های ورزشی مناسب در سال ۹۸ برای همکاران هستیم تا بتوانند استعدادهای خود را با آسودگی خاطر بیشتری در رشته مور علاقه خودشان،شکوفا نمایند.

همکاران حاضر در مراسم به بیان دیدگاهها و نظرات خود در هرچه بهتر برگزارشدن تمرینات ورزشی پرداخته و از مهندس مهدی نژاد برای حمایت ها و پیگیری های مسائل ورزشی شرکت قدردانی نمودند.

در پایان مراسم از ورزشکاران نمونه شرکت در سال ۹۶ که موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات ورزشی وزارت نیرو و استانی شده بودند،با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات