حرکت متمرکز و نوآورانه با مسوولیت پذیری، هوشمندی و ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این پیام آمده است:

یا مُقلّب القُلوب والابصار یا مُدبر اللّیل و النّهار
یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال نو و فصل رویش دوباره طبیعت که جلوه ای است از الطاف بیکران خداوند متعال را حضور تمام همکاران ارجمند و خانواده محترم آنها تبریک و تهنیت می گویم.
تقارن روزهای آغازین سال ۱۳۹۸ با خجسته میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین (ع) نویدبخش سالی پر برکت و توام با معنویت برای مردم عزیر ایران اسلامی خواهد بود.
خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت گذاری به مردم شریف ایران اسلامی را به ما عطا فرموده است.
در نگاهی اجمالی به کارنامه سال ۱۳۹۷ صنعت برق به خوبی نتیجه تلاش و زحمات خستگی ناپذیر و منابع قابل تقدیر همکاران محترم مشاهده می شود به طوریکه مورد توجه و رضایت مردم عزیز و مسوولان محترم کشور نیز واقع شده است.
همچنین ریاست محترم جمهوری اسلامی چندین بار در مراسم مختلف زحمات همکاران صنعت برق به ویژه در عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان ۱۳۹۷ را مورد عنایت قرار داده که این خود موجب افتخار است.
بی تردید سال ۱۳۹۸ به اجرای دقیق برنامه های تدوین شده با اولویت پاسخگویی به پیک بار تابستان و تمرکز بر مدیریت مصرف، کاهش هزینه ها، توسعه سلامت اداری، شایسته گزینی و کاهش محدودیتهای شبکه مصمم بوده و در این راه با مسوولیت پذیری، هوشمندی و سخت کوشی بیشتر به طور متمرکز و نوآورانه حرکت خواهیم کرد.
در پایان بار دیگر سال نو را تبریک گفته و برای یکایک شما تلاشگران صنعت برق کشور سالی سرشار از موفقیت و شادکامی آرزومندم و امیدوارم با اتکال به عنایات حضرت باریتعالی در مسیر تلاش و همت بیشتر برای تحقق اهداف و برنامه های صنعت برق ایران و خدمت به مردم عزیز کشورمان بیش از پیش توفیق یابیم.




لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات