در دیدار مدیرعامل شرکت برق استان کردستان با فرمانده ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، «هیوا لهونیان» امروز در این دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان و معاونت های عملیات، رئیس پلیس پیشگیری و رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان، ضمن قدردانی از مجموعه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان، به ارائه گزارشی در خصوص اهم فعالیتهای این شرکت در زمینه ارائه خدمات در حوزه صنعت برق پرداخت.

وی با اشاره به وجود تهدیدات بالقوه در شرایط کنونی، هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی در خصوص صیانت از شبکه های توزیع نیروی برق استان را از الزامات دانست و گفت: صنعت برق از جمله صنایعی است که خدمات افتخارآمیزی را در تمام حوزه ها ارائه می دهد و از اهم زیرساخت های توسعه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه در هر نقطه ای که حیات و زندگی جریان داشته باشد، صنعت برق نیز حضور دارد، افزود: ضریب نفوذ برق در شهرستان ها و روستاهای بالای ۱۰ خانور استان کردستان صد درصدی است.

وی با ذکر اینکه استان کردستان جزو معدود استان هایی است که تعدادی از روستاهای زیر ۱۰ خانوار آن نیز دارای برق هستند، تصریح کرد: یک هزارو ۶۹۴ روستای استان کردستان برقدار بوده و از نعمت برق پایدار بهره مند هستند.

لهونیان طول شبکه احداثی استان کردستان را ۱۶ هزار کیلومتر دانست و ادامه داد: ۱۳هزار و ۳۰۰ ترانس در استان کردستان موجود است که این حجم در طول سال در دو نوبت بازدید، کنترل و رفع ایراد می شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه نوع خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تمام طول سال فعال است، گفت: ارتقاء توقع، انتظارات و اطمینان مردم به خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ناشی از توانمندی شرکت در ارائه این خدمات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اذعان به اینکه صنعت برق ایران جزو صنایع برتر کشور است که حتی در سطح خاورمیانه نیز حرف برای گفتن دارد، افزود: خوشبختانه بالغ بر ۹۰ درصد تجهیزات برقی حوزه توزیع در خود کشور طراحی، تولید و تامین می گردد و کیفیت برخی از این تجهیزات در حد تجهیزات کشورهای پیشرفته و استانداردهای معتبر جهانی می باشد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برخورد با سارقین کابل های سیمی که منجر به ناپداری شبکه و بروز مشکلات ناشی از خاموشی می شوند، خواستار شد: به دلیل تبعات آسیب جبران ناپذیری که اقدام این افراد به شبکه توزیع نیروی برق وارد می سازد، باید برخورد جدی با این خاطیان گردد.

لهونیان در این دیدار با ذکر اینکه در آستانه سال ۹۸ سرقت های کابل و تجهیزات شرکت توزیع نیروی برق افزایش چشم گیری پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی تامین امنیت در تمامی مولفه های صیانت از بیت المال از جمله تجهیزات و شبکه برق می تواند یاریگر شرکت توزیع نیروی برق استان در زمینه برخورد با سارقین باشد.

وی در پایان با بیان اینکه خاموشی های ناشی از سرقت در حال تغییر ماهیت است، یادآور شد: امید است همکاری های لازم از سوی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان در این خصوص لحاظ شود.

سردار «علی آزادی» فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان نیز در ادامه این دیدار، برق را جزو ضروریات دنیای کنونی دانست و اظهار کرد: باید فرهنگ استفاده صحیح و صیانت از این انرژی پاک آموزش داده شده و نهادینه گردد.

وی افزود: علیرغم اینکه مصرف برق در کشور ایران چند برابر سایر کشورهاست، اما خوشبختانه تامین نیروی برق با مشکل خاصی مواجه نیست که این امر بیانگر تعهد کاری و رشد فزاینده صنعت برق در کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با ذکر اینکه در راستای پیشگیری از سرقت تجهیزات شرکت توزیع نیروی برق و کابل های سیمی اقدامات با تاکید بر پیشگیری لحاظ می گردد، یادآور شد: این مهم با جدیت بیشتری و اتخاذ تدابیر مقابله ای در سال نو پیگیری و اجرا خواهد شد و مواردی که قابلیت اجرایی داشته باشد در قالب انعقاد تفاهم نامه ای تجمیع گردیده ودر بالاترین حد خود اجرایی می شود.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهداء لوح از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از خدمات و همکاری همه جانبه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات