پیام تبریک مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۸

پیام تبریک مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۸

در این صبح فرخنده تابناک

که از زندگی دم زند جان خاک

بیا با دل و جان پاک

همه لحظه ها را به شادی سپار

نوایی هم آهنگ یاران برآر :

« خوش آمد بهار »


پیشاپیش " نوروز " عید کهن و باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی ، همدلی ، هم پیمانی  و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است را حضور شما بزرگواران تبریک عرض می نمایم.

فرصت را غنیمت شمرده و از مجموعه تلاش ها ، زحمات ، پیشنهادات ، خلاقیت و نوآوری های شما خوبان در سال ۱۳۹۷ ؛ " سال حمایت از کالای ایرانی " و در راستای اجرای " برنامه استراتژیک شرکت " کمال تشکر و امتنان را دارم .

این شرکت به کمک شما همکاران و با هدف بهبود شاخص های کلیدی عملکردی خود درسال ۱۳۹۳ برنامه ای را تدوین و پس از چهارسال اجرای آن خوشبختانه به همت سرمایه انسانی کارآمد  و مسئولیت شناس خود  به دستاوردهای قابل ملاحظه ای دست یافته است . با توجه به نتیجه بخش بودن اجرای برنامه تدوین شده ،شرکت برای بهبود تداوم عملکردش  تصمیم به بازنگری این برنامه در سال ۹۷ گرفت . در این دور تدوین برنامه ،عمق بخشیدن به تحلیل ها ،مشارکت بیشتر  و گسترش آن به سطح  مدیریتهای برق شهرستان  مورد توجه قرار گرفته است .

در این میان نقش و حضور فعال و مسئولانه  شما بزرگواران در اجرای برنامه های مذکور ، شناسایی وارائه راه حل ، تصمیم سازی و اتخاذ تصمیمات کارشناسانه و به هنگام از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در پایان، سالی توام با  لحظات ناب  و سرشار از شادی و تندرستی رابرای شما عزیزان و خانواده محترم تان آرزومندم .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات