۲۱۷۰ نفر در مرند صاحب مسکن می‌شوند

۲۱۷۰ نفر در مرند صاحب مسکن می‌شوند

www.BanaNews.irرئیس اداره تعاون شهرستان مرند از احداث واحدهای مسکن مهر در این شهرستان برای ۲ هزار ۱۷۰ نفر عضو شرکت‌های تعاونی مسکن مهر خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون آذربایجان شرقی، یدالله عباس‌علی‌زاده امروز در شورای اداری شهرستان مرند با بیان این خبر اظهار داشت: در حال حاضر این تعداد عضو در قالب ۲۶ تعاونی مسکن مهر ساماندهی شده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود آمار فوق اغلب کسانی که در شهرستان از تسهیلات مسکن بهره‌مند شده‌اند در قالب تعاونی بوده که نقش تعاون در این مورد مهم است.

عباس‌علیزاده اظهار داشت: با وجود مسائل و مشکلات در تعاونی‌ها اداره تعاون به نظارت‌های قانونی اقدام کرده و از نزدیک پیگیری‌های لازم را انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت نظارت فنی از طریق مسکن و شهرسازی و تاثیر مهم آن اعلام کرد: اداره تعاون آمادگی خود را اعلام می‌کند حتی همراه با اکیب‌های فنی سازمان مسکن و شهرسازی نسبت به نظارت اقدام کند.

عباس‌علیزاده افزود: از تعداد ۲ هزار و ۱۷۶نفر عضو تعاونی‌های مسکن مهر تعداد یک‌هزار و ۴۷۶ نفر مربوط به شهرک میلاد با تعداد۱۸ تعاونی اعضای مربوطه به تعاونی‌هایی که زمین ۹۹ ساله دریافت کرده‌اند و هفت تعاونی خود مالک تعداد ۵۲۲ نفر و یک تعاونی در شهر کشک‌سرای با تعداد ۱۸۵ نفر را شامل می‌شوند.

وی تاکید کرد: تعداد یک‌هزار و ۹۹۲ نفر تسهیلات مرحله اول ساخت را دریافت کرده‌اند و تعداد یک‌هزار و ۲۴۹ نفر موفق به دریافت تسهیلات بانکی مرحله دوم ساخت شده‌اند.

رئیس اداره تعاون شهرستان مرند اظهار امیدواری کرد که اکثر تعاونی‌های مسکن مهر در سال ۹۰ موفق به واگذاری واحدها به اعضا شوند.

 

 

    نظرات