کلنگ‌زنی دو طرح بزرگ گردشگری در زنجان

کلنگ‌زنی دو طرح بزرگ گردشگری در زنجان

استاندار زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد دو طرح بزرگ گردشگری در زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد رئوفی‌نژاد سه‌شنبه شب در جلسه سرمایه‌گذاری گردشگری استان با اشاره به اینکه طرح گردشگری "قوه چین " طارم و طرح گردشگری شهربازی سرپوشیده ابهر از طرح‌های مهمی هستند که به رونق صنعت گردشگری استان بسیار کمک می‌کند، اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت ایجاد طرح‌های گردشگری بزرگ را دارد، فقط کافی است فضا را برای سرمایه‌گذاری ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فضا برای توسعه صنعت گردشگری در استان فراهم شده، خاطر‌نشان کرد: ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری حاصل می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه فرصت برای سرمایه‌گذاران فراهم شده، افزود: سرمایه‌گذاران نباید زمان و فرصت را از دست بدهند، بلکه باید در زمانبندی مناسب و مشخص و در چارچوب طرح‌های خود را اجرا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه حفظ کردن حقوق شهروندان زنجانی بر عهده مسئولان استان است، تصریح کرد: استان در درجه نخست اهمیت قرار دارد بنابراین با ایجاد مناطق گردشگری هم منافع استان و هم منافع سرمایه گذار تامین می‌شود و نیز توسعه استان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در هر طرحی هم باید حقوق سرمایه‌گذار رعایت شود و هم حقوق شهروندان زنجانی عنوان کرد: اگر مشکلاتی بر سر راه طرح‌های گردشگری از سوی دستگاه‌های دولتی باشد هم سرمایه‌گذار و هم مردم استان متضرر می‌شوند.

وی یادآور شد: بخش‌های خصوصی نیز دقت داشته باشند که اگر خدای نکرده مردم را سر کار بگذارند و به وظیفه خود عمل نکنند به خود و مردم ضربه زده‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به طرح گردشگری حاشیه سد گلابر اضافه کرد: چارچوب و جزئیات فاز نخست این طرح با کاربری پرورش ماهی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نهایی می‌شود.

ای مسئول به طرح‌های شهر آفتاب در ابهر اشاره کرد و گفت: این طرح از لحاظ تسهیلات دچار مشکل شده که برای سرعت دادن کار اجرای طرح بانک‌های ملی و سپه در استان موظف هستند هر کدام ۵۰ درصد از تسهیلات این طرح را بر عهده گیرند.

رئوفی‌نژاد متذکر شد: طرح شهر آفتاب باید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تعیین تکلیف شود.

استاندار زنجان در خصوص طرح تله کابین گاوازنگ نیز اذعان داشت: این طرح ابتدا باید شفاف سازی بعد نهایی شود.

 

 

    نظرات