۶۰ میلیون ریال متوسط آورد تعاونی‌های مسکن در شوشتر

۶۰ میلیون ریال متوسط آورد تعاونی‌های مسکن در شوشتر

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شوشتر متوسط آورد تعاونی‌های مسکن مهر در این شهرستان را ۶۰ میلیون ریال اعلام کرد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین پنبه دانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: رقم ۶۰ میلیون ریالی متوسط آورد تعاونی‌های مسکن مهر در این شهرستان برای آماده‌سازی مسکن کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه در برخی از تعاونی‌های مسکن مهر آورد متقاضیان به۸۰ میلیون ریال می‌رسد، گفت: آورد بیشتر از طرف متقاضیان باعث می‌شود تا روند اجرایی شدن پروژه سرعت بیشتری بگیرد و این امر باعث سرعت عمل در تحویل مسکن خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی از تعاونی‌های مسکن مهر در شرایط کنونی به دلیل آورد کم متقاضیان دچار مشکل هستند، افزود: مشارکت بیشتر متقاضیان در به نتیجه رسیدن تلاش‌ها برای ساخت مسکن در مدت زمان کوتاه تاثیر بسیار زیادی دارد.

پنبه دانه با تاکید بر اینکه بخشی از اعتبار مورد نیاز برای ساخت مسکن در سایت‌های مسکن مهر از طریق وام بانکی تامین می‌شود، افزود: وام بانکی محدود است و باید مشارکت مردم در ساخت مسکن در این سایت‌ها افزایش یابد.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان شوشتر افزود: در شرایط کنونی که آورد برخی از تعاونی‌های مسکن مهر بیش از۶۰ میلیون ریال است آماده سازی واحدهای مسکونی با سرعت بیشتری انجام می‌شود و به این دلیل تحویل مسکن در این سایت‌ها بسیار قریب الوقوع است.

وی افزود: آورد زیاد متقاضیان باعث تقویت تعاونی برای ساخت و ساز می‌شود و به این دلیل افرادی که آورد بیشتری دارند در اولویت تحویل مسکن قرار دارند؛ قرار است بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در مسکن مهر شهرستان شوشتر ساخته شود.

 

 

    نظرات