پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت عید باستانی نوروز

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت عید باستانی نوروز

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت عید باستانی نوروز

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز و تحول ، آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن . بهار فصل غبارروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت بیشتر است و تنها تحقق این آرزوست که بهار را برای همیشه در این سرزمین ، جاودانه خواهد ساخت.
اینک در سال های بلوغ و بالندگی ایران اسلامی ، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی بیشتر همه شهروندان عزیز شاهین شهری برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترکمان هستیم . نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دل ها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آبادتر و توسعه یافته تر و تحقق یک زندگی توام با معنویت ،آرامش و امید از تلاش و کوشش دست برنداریم.
سال ۱۳۹۷ سالی پر از نعمت ها ، تاییدات و توجهات الهی را به برکت نیت و همت خالصانه و مجاهدانه همکاران گرامی پشت سر گذاشتیم ، به نحوی که توانستیم صحنه های غرور آفرین کارآمدی و خدمت صادقانه در سطح این شهر را فراهم نماییم و این مهم هم اکنون برجسته و نمایان بر تارک شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر می درخشد.
شهروندان فهیم شاهین شهری امروز به نیکی می دانند هریک از مراحل زندگانی شهروندان در شهری مانند شاهین شهر که مردمی با ویژگی های فراوان فرهنگی در آن زندگی می کنند ، نه تنها هماهنگی بین گذشته و حال را ترسیم می سازند ، بلکه خود مقدمه ای برای ساختن اشتیاق به مرحله بعد و آینده عالی می باشد . پس خدمت برای چنین مردمی جای مباهات دارد ، شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر با تاکید به این مهم تلاشی موثر و مفید دارند برای دست یافتن به چشم اندازی روشن تر برای آینده شاهین شهر.
بدین وسیله ضمن ابراز سپاس فراوان از همدلی ها و همکاری های صمیمانه مسوولان شهر ، همکاران عزیز در شهرداری ، سازمان ها و شرکت های وابسته و شهروندان فهیم در راستای توسعه و آبادانی شهر زیبایمان ، سال جدید و عید باستانی نوروز  ۱۳۹۸را به خانواده بزرگ شهرداری شاهین شهر ، شهروندان خونگرم شاهین شهری و همه میهمانان و مسافران گرامی شاهین شهر تبریک عرض می نماییم و با درود به روح پاک و مطهرحضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدرمان ، ظهور حضرت ولی عصر(عج)، طول عمر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سلامتی و نشاط  ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم شریف و ارجمند شاهین شهر را از خداوند متعال مسئلت  می نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات