بازدید استاندار اصفهان در نخستین روز بازگشایی و فعالیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر

بازدید استاندار اصفهان در نخستین روز بازگشایی و فعالیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر

عباس رضایی استاندار اصفهان در نخستین روز بازگشایی و فعالیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر حضور یافت و از بخش های مختلف ستاد بازدید نمود.
استاندار اصفهان در این بازدید ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام علی (ع) و عید باستانی نوروز گفت: خوشبختانه وضعیت قسمت های مختلف ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر بسیار خوب است.
وی در ادامه افزود : محل ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر جنب محور مواصلاتی تهران - اصفهان و نیز در ورودی شهر اصفهان قرار دارد و از آنجایی که ستاد در مجموعه تفریحی مستقر شده و از امکانات مطلوبی برخوردار گردیده، شایسته است تمهیدات و اقدامات خوبی در راستای استقبال از مسافران عزیز صورت گیرد.
وی در ادامه اظهار داشت: از شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و همه دست اندرکاران و برنامه ریزان ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری تشکر ویژه می نمایم.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر نیز ضمن عرض خوش آمدگویی به استاندار اصفهان و تبریک میلاد با برکت حضرت امام علی(ع) گفت: با توجه به اینکه اقوام مختلف در شاهین شهر ساکن هستند طبیعتاً مسافران زیادی به این شهر سفر می نمایند که در این راستا شهرداری شاهین شهر آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.
وی در ادامه افزود: شهرداری شاهین شهر در طول سال نیز در خدمت رسانی به شهروندان ارجمند از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نیست.
عشقی در این بازدید توضیحات کاملی از امکانات و برنامه های ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری ارائه داد.
حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز حضور استاندار اصفهان را خوش آمد گفت و افزود: با حمایت های استاندار اصفهان به شهر شاهین شهر و مجموعه مدیریت شهری، حرکت توسعه و پیشرفت شاهین شهر بهتر از گذشته به پیش خواهد رفت.
شایان ذکر است در محل ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر امکاناتی از قبیل آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر و مجموعه های تفریحی و پذیرایی مستقر شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات