پیمان می بندیم در راه خدمت به مردم کوتاه نیاییم

پیمان می بندیم در راه خدمت به مردم کوتاه نیاییم

شهردار اصفهان گفت: امروز یکبار دیگر عهد می بندیم تا در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

قدرت الله نوروزی در نشست پایان سال مدیران شهرداری با بیان اینکه سال گذشته به امید کسب موفقیت هایی حرکت خود را در شهرداری آغاز کردیم، اظهار کرد: برند شهرداری اصفهان آسیب دیده بود و ما به ترمیم این برند می اندیشیدیم. امروز بسیار خوشحالم که بگویم در نتیجه تعامل و همدلی بین مدیریت شهری و اعضای شورای شهر و اراده مدیران در تمام بخش های شهرداری آسیب ها کمتر شده و در مسیری حرکت می کنیم که نتیجه تلاش ها برای سال آینده افتخار همه مدیران شهری خواهد بود.

وی با بیان اینکه به ادامه تعامل ها میان مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر برای تحقق چشم انداز و برنامه ریزی صورت گرفته امیدوارم، تصریح کرد: قرار بود دو هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان بودجه سال ۹۶ را تحقق ببخشیم؛ از ابتدای ورود مدیریت جدید شهری این بودجه تنها ۳۰ درصد تحقق پیدا کرده بود که میزان این تحقق را با کمک یکدیگر به ۸۰ درصد در پایان سال ۹۶رساندیم.

شهردار اصفهان بودجه سال جاری شهرداری را سه هزار میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: هم اکنون ۸۵ درصد یعنی حدود دو هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان این بودجه تحقق پیدا کرده است؛ با این وجود نباید این مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان را که برای سال آینده از هم اکنون تحقق یافته تلقی می‌شود را به حساب آورد بلکه باید تلاش کرد تا بودجه چهار هزار و ۱۰۰ میلیاردی که افزایش ۳۷ درصدی نسبت به سال ۹۷ دارد را با یک اراده قوی، قدرت فوق العاده و تصمیمات صحیح تحقق ببخشیم.

نوروزی با بیان اینکه هزار میلیارد بدهی شهرداری تعیین تکلیف شد، تاکید کرد: اینها کارهای کمی نیست؛ سال گذشته بسیاری از مدیران از میزان بدهیها واهمه داشتند، اما امسال تکلیف بسیاری از این بدهی‌ها مشخص شده است؛ این روند باید ادامه پیدا کند؛ سال گذشته همه دغدغه حقوق مدیران، کارمندان و کارگران را داشتند، اما امسال تمام حقوق‌ها پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه سه عنصر توانست ما را به این جایگاه برساند، اضافه کرد: وحدت و همدلی میان اعضای شورا و مدیران شهرداری، دور اندیشی مبتنی بر تجربه با جمع شدن مدیرانی که همه با تجربه هستند و سوم تدبیر مبتنی بر علم به نحوی که همه مدیران از مدارج علمی برخوردار هستند از عوامل موفقیت شهرداری در سال ۹۷ بود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: شاید اگر آنهایی که امروز باید دست ما را بگیرند به تعبیر معلم شهید سیلی بر صورت ما نمی زدند، وضعیت ما باز هم تفاوت بسیاری با هم اکنون می داشت، همچنین آنها که باید حق را بگویند و اطلاعات صحیح به مردم بدهند اگر چنین می کردند مردم نیز بیشتر در جریان امور به شکل درست قرار می گرفتند. با وجود همه این مشکلات شهرداری اصفهان با تلاش همه مدیرانش به عنوان یک مشاور قوی در جلسات کلانشهرها و دولت مورد خطاب است که این موفقیت متعلق به همه کارکنان و مدیران شهرداری است.

وی اظهار داشت: امروز یکبار دیگر عهد می بندیم تا در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیم، همچنین پیمان می بندیم تا با تمام وجود و همه امکانات ذره ای در راه خدمت به مردم کوتاه نیاییم. مگر می شود با انگیزه الهی حرکت کرد و به موفقیت دست پیدا نکرد در این راه خدمت به مردم از هیچ چیزی نمی هراسیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات