پیام تبریک شهردار کرمان به مناسبت نوروز ۹۸

پیام تبریک شهردار کرمان به مناسبت نوروز ۹۸

شهردار کرمان طی پیامی، نوروز  و آغاز سال نو را به همه‌ی همشهریان تبریک گفت.

به گزارش کرمان آنلاین در این پیام آمده است

به نام یگانه هستی بخش

نوروز بمانید که ایام شمایید
آغاز شمایید و سرانجام شمایید

نوروز، میراث مانای نیاکان ما، از باشکوه‌ترین جلوه‌های خدا در جهان هستی است. این نوبهار طبیعت، موسم نزدیکی و پیوند دل‌ها و آرزو‌هاست و آغازگر فصل رویش، زایش، شادابی و امیدآفرینی، جلوه‌ای است از نو شدن دل‌ها و جان‌ها، آشتی با طبیعت و نماد مهربانی و پیام‌آور صلح و دوستی.

پایان تقویم هر سال هم، آیینه‌ای از عملکرد مسئولان در عرصه‌ی خدمت‌رسانی است و اینک در آستانه‌ی فصل بهار و پایان یک سال کاری، خشنودیم که شهرداری کرمان با هر آنچه در توان داشت، علیرغم مشکلات اقتصادی، توانست با تلاش جهادی و اقتصاد مقاومتی، سالی پرکار را پشت سرگذاشته و خدماتی ارزنده را به مردم دیار کریمان ارائه دهد و امیدواریم در سال جدید در پناه یزدان پاک، در سایه‌ی رهنمودهای مقام معظم رهبری و با نصب‌العین قرار دادن پیام ایشان، در کنار شما مردم خوب کهن دیارمان، کرمان، بتوانیم خدماتی شایسته و در خور شان همشهریان ارائه دهیم.

نوروز را فرصت مناسبی می‌دانیم تا با شما خوبان، عهد ببندیم که برای رسیدن به شهری آبادتر و توسعه یافته و تحقق زندگی شایسته‌تر توام با معنویت، آرامش، امید و نشاط، لحظه‌ای از تلاش دست برنداریم و در راستای نیل به اهداف و رسالت‌مان در راستای عمران و توسعه‌ی متوازن شهر و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی، آن طور که شایسته‌ی مردم شریف این کهن دیار تاریخی است؛ تلاش و کوشش کنیم.

اینجانب در آستانه‌ی سال جدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و عرض ادب به خانواده معظم شهدا،ایثارگران و جانبازان، حلول سال نو را که نشانه‌ی قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است؛ به تمامی مردم کشور و به ویژه هم استانی‌های عزیزمان، تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه پروردگار متعال، برای همگان، آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

سرزمین دل‌هایتان معطر از نور الهی باشد.

ای تغییر دهنده‌ی دل‌ها و دیده‏‌ها * ای مدبر شب و روز * ای گرداننده‌ی سال و حالت‌ها * بگردان حال ما را به نیکوترین حال

سید مهران عالم‌زاده
شهردار کرمان
اول فروردین نودوهشت

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات