آماده باش نیروهای اتفاقات برق شیراز در ایام نوروز

آماده باش نیروهای اتفاقات برق شیراز در ایام نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، محمدرضا منصوری‌صبا با بیان این مطلب افزود: هرساله شیراز میزبان گروه زیادی از مسافران نوروزی است لذا از چند ماه قبل اقداماتی برای آماده سازی شهر برای شهروندان و مسافران در ایام بهار انجام شده است.
وی افزود: با اقدامات انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی همچون سایر روزهای سال، برق مطمئن و پایدار شهروندان و اماکن مختلف گردشگری، زیارتی، تفریحی و ... تامین خواهد شد، منصوری صبا با تاکید بر اینکه آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه مشکل غیرمترقبه نیز وجود دارد، ادامه داد: از ۱۵ اسفند با هدف ایمن سازی و بهسازی پایه‌ها و تابلوهای برق و روشنایی معابر بویژه در اطراف کمپ‌های مسکونی مسافرین نوروزی، پارک ها و بوستان ها، اماکن مذهبی و زیارتی، مراکز توریستی، بازارها، نمایشگاه ها و غرفه های نوروزی و ایمن سازی تابلوها، کابل ها و پایه های برق و روشنایی معابر اقدامات لازم بصورت مستمر انجام شده است.
وی با بیان اینکه اقدامات پایشی در ایام نوروز هم تداوم دارد، گفت: برای پیشگیری از اخذ انشعاب غیرمجاز و غیراستاندارد که ایمنی و سلامت شهروندان و مسافران را با مخاطره مواجه می‌کند، امکان واگذاری انشعاب کوتاه مدت ایمن به متقاضیان، به ویژه برپا کنندگان غرفه و نمایشگاه نوروزی، فراهم شده است.
منصوری صبا اضافه کرد: با هدف حفظ زیبایی و آراستگی شهر، رنگ آمیزی پایه‌های روشنایی معابر و تابلوهای برق و شست و شوی چراغ های روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفته و انجام شده است.
معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: از پانزده اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال، حفاری و انجام عملیات عمرانی متوقف شده و محل تمام حفاری‌ها هم مرمت شده است.
منصوری‌صبا گفت: در ایام نوروز به منظور تامین برق پایدار اکیپ های اتفاقات، تعمیرات و روشنایی معابر عمومی بصورت شبانه روزی در محل کار خود حضور خواهند داشت و کار اصلاح شبکه بصورت خط گرم انجام خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات