۸ دستگاه اتوبوس در باغ فدک در جابجایی مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کند

۸ دستگاه اتوبوس در باغ فدک در جابجایی مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه هشت دستگاه اتوبوس در باغ فدک مستقر هستند و در جابجایی مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند، گفت: از روز نخست تا دومین روز سال جدید ۳۰۰ مسافر از اتوبوس‌های مستقر در باغ فدک استفاده کردند.

قدرت افتخاری اظهار کرد: به منظور نظارت بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی شهر در ایام نوروز از برخی ایستگاه‌ها و خطوط اتوبوسرانی بازدید کردیم که خوشبختانه به جز چند تذکر شفاهی مورد خاص دیگری مشاهده نشد. وضعیت ظاهری و آراستگی راهبران، نظافت اتوبوس ها، لزوم‌ توقف در ایستگاه‌ها و خاموش کردن اتوبوس‌ها در پایانه‌ها و نقاط حساس از جمله مواردی بود که به صورت شفاهی توضیح داده شد.

وی ادامه داد: همچنین بازرسان و معاونان در سطح مناطق همانند سایر روزها، نظارت ویژه‌ای بر نحوه خدمت رسانی سازمان اتوبوسرانی در سطح شهر دارند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه هشت دستگاه اتوبوس در باغ فدک مستقر هستند و برای جابجایی مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند اضافه کرد: از روز نخست ۳۰۰ مسافر از اتوبوس‌های مستقر در باغ فدک استفاده کردند. اتوبوس‌های مستقر در باغ فدک از ساعت هشت صبح تا ۲۲ به مسافران نوروزی سرویس‌دهی می‌کند.

افتخاری خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاع رسانی مطلوب انجام شده توسط کمیته اطلاع رسانی در باغ فدک شاهد استقبال از خدمات این مجموعه و افزایش مسافران بوده‌ایم‌.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات