امینی: درصددیم میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشیم

امینی: درصددیم میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشیم

مدیرکل حراست شهرداری اصفهان گفت: میزبانی شایسته از گردشگران باعث می‌شود در سال‌های آینده تعداد مسافران بیشتری وارد اصفهان شوند.

رسول امینی در حاشیه بازدید از باغ فدک اظهار کرد: قبل از نوروز بر اساس شرح وظایف کمیته امنیت و حراست از ستادهای هدایت و اسکان و محل‌های اسکان مسافران نوروزی مانند باغ فدک و ورزشگاه‌ها بازدید کردیم تا موارد لازم بررسی شود.

وی افزود: تا به امروز مورد خاص تخلفی مشاهده یا گزارش نشده است. امیداریم بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنان‌مان باشیم و برای آنها خاطره بسیار خوبی ایجاد کنیم تا آنها با تجربه خوب و در کمال صحت و سلامت اصفهان را ترک کنند.

مدیرکل حراست شهرداری اصفهان ادامه داد: همین میزبانی باعث می‌شود رویکرد گردشگران به اصفهان تغییر کند و در سال‌های آینده تعداد مسافران بیشتری وارد اصفهان شوند.

امینی با اشاره به اقدامات انجام شده در باغ فدک تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته را بررسی کردیم و سعی کردیم نقص‌ها رفع شود. در این راستا در باغ فدک اطراف باغ دریاچه نرده‌کشی شد و سیستم‌های روشنایی کمپینگ گردشگری بهینه‌سازی شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته عمده مسافران در باغ فدک متمرکز بودند. امسال با اقدامات صورت گرفته مسافرانی که از سمت جنوب وارد اصفهان می‌شوند برای اسکان به ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر و برخی خوابگاه‌های دانشجویی در جنوب اصفهان هدایت شدند ضمن اینکه با شهرهای اطراف مانند شاهین‌شهر، نجف آباد و بهارستان نیز هماهنگی‌ شد که مسافران در آنجا استقرار یابند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات