تقدیر از تلاش مضاعف مدیران و پرسنل شهرداری در اسفندماه سال ۹۷

تقدیر از تلاش مضاعف مدیران و پرسنل شهرداری در اسفندماه سال ۹۷

تاکید رییس شورای اسلامی شهر بر خلاقیت و نوآوری در اجرای پروژه های عمرانی

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در نشست با شهردار و مدیران شهرداری، بر خلاقیت، نوآوری و توجه به زمان‌بندی در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمد فرشاد در اولین روز کاری در سال جدید ضمن حضور در نشست اولین جلسه شورای مدیران شهرداری کرمان، ضمن تشکر از تلاش های شهردار و مدیران شهرداری در سال گذشته گفت: ماهیت کار شهرداری با سایر نهادها متفاوت است و شهرداری همانند یک دولت محلی عمل می کند که باید با برنامه‌ریزی درست و صحیح از عهده‌ی وظایف مهم و خطیر خود برآید.

وی افزود: شهرداری باید علاوه بر انجام وظایف خدماتی روزانه خود، با ایجاد خلاقیت و نوآوری در اجرای طرح ها و پروژه های جدید در سطح شهر، به بهترین وجهی آنها را اجرا کند.

فرشاد ادامه داد: تلاش های شبانه روزی صورت گرفته از سوی مدیران و پرسنل شهرداری در سال گذشته به خصوص ماه های پایانی سال، برکسی پوشیده نیست و قابل تحسین است.

وی به هم دلی اعضای دوره‌ی پنجم شورای اسلامی شهر اشاره و تصریح کرد: اعضای این دوره از شورا سعی کردند به وظایف واقعی خود عمل کنند و از دخالت در اجرا و سازماندهی شهرداری پرهیز نمایند.

وی گفت: در سال گذشته به خصوص در اسفند ماه شاهد همدلی و همراهی خوب مدیران و پرسنل شهرداری در اجرای برنامه های مختلف بودیم که خوشبختانه طی ارزیابی های صورت گرفته، با رضایت نسبی شهروندان همراه بوده است .

فرشاد با بیان اینکه برای جلب رضایت بیشتر شهروندان و از بین بردن دیوار بی اعتمادی باید در سال جدید نظم و انضباط، سرلوحه‌ی برنامه‌ی کاری قرار گیرد، بر توجه جدی به زمان بندی در اجرای پروژه ها و بهره برداری از آنها در زمان‌های اعلام شده تاکید کرد.

وی از تلاش های شهردار و مدیران شهرداری در سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۱shoramodiran۹۸.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۲shora modiran۹۸.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۳shora modiran۹۸.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۴shora modiran۹۸.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shora modiran۹۸.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات