شهردار کرمان: رونق و افزایش تولیدات واحدهای تولیدی شهرداری، اولویت کاری این واحدها باشد

شهردار کرمان: رونق و افزایش تولیدات واحدهای تولیدی شهرداری، اولویت کاری این واحدها باشد

اولین جلسه‌ی شورای مدیران شهرداری کرمان در سال جدید برگزار شد

شهردار کرمان اولویت های هر واحد شهرداری را در سال جدید تبیین کرد

دقایقی پیش اولین جلسه‌ی شورای مدیران شهرداری کرمان در سال جدید با حضور رییس و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و کلیه‌ی مدیران شهرداری در سالن سادات مجموعه‌ی پردیسان قائم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار کرمان در این نشست ضمن تشکر از حضور رییس و اعضای شورای شهر و همکاری و همراهی آنها طی یک سال و نیم گذشته با شهرداری گفت: خوشبختانه با همدلی و همراهی اعضای شورا توانستیم در سال گذشته گام های خوبی در جهت آبادانی شهر کرمان برداریم.

سید مهران عالم‌زاده از تلاش کلیه‌ی واحدهای شهرداری در یک سال و نیم گذشته که باعث انجام اقدامات خوبی در شهر و شهرداری شده است، تشکر کرد و از تلاش های معاونت فرهنگی اجتماعی که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، شادابی و نشاط مضاعفی را در شهر و بین شهروندان ایجاد کرده است، قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رونق تولید» گفت: در تعدادی از واحد ها و سازمان های شهرداری بخش تولید وجود دارد که می توان به پیش ساخته‌های بتنی در سازمان عمران و یا مجموعه‌ی تولید گل و گیاه و نهالستان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اشاره کرد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق اهداف نام و شعار سال، باید در سال جاری در خصوص رونق و افزایش تولیدات این مجموعه و واحدهای شهرداری تلاش بسیاری صورت گیرد تا علاوه بر تامین گل و گیاه شهر کرمان، بتوان نیازهای شهرهای کوچک اطراف را در این زمینه تامین کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جدید باید اولویت های هر واحد شهرداری مشخص گردد و در این مسیر گام‌هایی برداشته شود، به محاسن، نواقص و اولویت های کاری کلیه‌ی واحدهای شهرداری اشاره کرد و خواستار ساماندهی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جامع و کامل در این مسیر در سال جدید شد.

عالم‌زاده ادامه داد: با توجه به توانمندی که در مدیران شهرداری وجود دارد، خواستار تلاش مضاعفی از سوی آن‌ها در سال جدید هستیم. زیرا امسال ، سال پر کار و تلاشی را در پیش رو داریم و امیدواریم با همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم شاهد اقدامات بهتر و بیشتری در سطح شهر باشیم.

وی با بیان اینکه معاونت مالی باید همه‌ی بخش های شهرداری را حمایت کند و بتواند درآمدزایی داشته باشد، افزود: امسال، سال اجرای لوایح است و امیدوارم با سرعت بیشتری این کار انجام شود.

وی تاکید کرد: باید زمینه و فرصت سرمایه گذاری با هدف جلب سرمایه گذار فراهم شود تا امسال بتوانیم گام‌های محکم‌تری در این راه برداریم.

وی در ادامه به فعالیت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه‌ی نیروی انسانی اشاره کرد و خواستار سرعت بخشیدن به تدوین برنامه‌ی پنج ساله این معاونت شد.

وی اظهار کرد: با تدوین این برنامه مشخص می‌شود که شهرداری در سنوات آتی باید در چه مسیرهایی قدم بردارد.

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مدیر تحول انسانی به زودی معرفی می‌شود، از راه اندازی اتوماسیون کامل اداری پس از جابه‌جایی و انتقال شهرداری به ساختمان جدید خبر داد.

عالم‌زاده در معرفی اولویت های کاری هر واحد شهرداری در سال جدید با اشاره به اینکه در حوزه خدمات شهر هنوز روش‌های سنتی وجود دارد که باید روش های مدرن جایگزین آنها شود، افزود: با توجه به راه اندازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری باید در سال جدید در زیباسازی شهر و طراحی پارک‌ها، چهارچوب‌هایی مشخص شود و وحدت رویه وجود داشته باشد.

وی در ادامه‌ی صحبت های خود به بهره‌گیری از سرمایه‌گذار در حوزه‌ی پسماند و توسعه‌ی ایستگاه های آتش نشانی که لازمه‌ی هر شهر است تاکید کرد.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه در بخش ترافیک باید مطالعات به روزرسانی شود، تصریح کرد: باید در زمینه‌ی پایش تصویری با سرعت بیشتری گام برداشت و در خصوص تغییر نظام و ارتقای کیفیت حمل و نقل با نگاه به راه اندازی تراموا، مسیر پیاده راه و دوچرخه اقدام کرد.

وی گفت: معاون عمرانی باید توجه داشته باشد که تکمیل پروژه‌های ناتمام را در دستور کار خود قرار دهد.

عالم زاده در ادامه صحبت های خود بر تکمیل طرح تفصیلی تاکید کرد و گفت: باید در حوزه‌ی مسکن نیز اقداماتی انجام شود.

وی تدوین سند گردشگری شهر کرمان را لازم و ضروری دانست و گفت: این اقدام می تواند در جذب گردشگر و تولید درآمد پایدار نقش موثری داشته باشد.

گفتنی است در پایان این نشست شهردار کرمان به همراه رییس و چند تن از اعضای شورای شهر و کلیه مدیران شهرداری کرمان ضمن حضور در گلزار شهدا، با نثار گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۱shoramodiran۹۸.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۲shora modiran۹۸.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۳shora modiran۹۸.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۴shora modiran۹۸.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shora modiran۹۸.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات