مهندس مهدلوشهردار زرنددر دیدار با معاون خدمات شهری :دست به دست هم دهیم و روح خدمتگذاری را بیشتر در شهر جاری کنیم.

مهندس مهدلوشهردار زرنددر دیدار با معاون خدمات شهری :دست به دست هم دهیم و روح خدمتگذاری را بیشتر در شهر جاری کنیم.

رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند بهمراه جمعی از مدیران و مسئولین این حوزه با مهندس مهدلو شهردار زرند دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از فعالیتهای کارکنان شهرداری در روزهای پایان سال گذشته گفت:خوشحالیم که با برنامه ریزی های انجام گرفته امسال شاهد پیشرفت در برنامه ها و پروژه های شهرداری زرند بوده ایم .

مهندس محمد رضا مهدلوماحصل همدلی و وفاق در مجموعه شهری را عمران و آبادانی بیشتر شهر زرند دانست و اظهار داشت: اگر تلاش نیروهای شهرداری وجود نداشت امروز بسیاری از برنامه هائی که اجرائی شده است را شاهد نبودیم .

منتخب شورای شهر زرند افزود:شهرداری یکی از مهمترین دستگاه ها است که نقش بسزایی در فعالیت های ستاد نوروزی داشته و آمادگی این نهاد در همه زمینه ها توانست رضایت نسبی شهروندان را بهمراه داشته باشد .

شهردار زرند به پتانسیلهای بالای شهرداری اشاره کرد و نیروهای این سازمان را سرمایه های آن دانست وخواستار تفکرات ،خلق ایده های ناب،همکاری بیشتر نیروهای شهرداری،صرفه جوئی ،تلاش و پشتکار بیشتر و... در مجموعه فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری زرند شدو گفت: باید دست در دست هم دهیم و روح خدمتگذاری را بیش از پیش در شهر جاری نمائیم .

وی به سخن مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت:خودکفائی و رونق تولید باید در شهرداری ایجاد شود و در این خصوص راه اندازی کارگاههای تولید قطعات بتنی می تواند یکی از این برنامه ها باشد .

رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند نیز به تشریح برنامه های این معاونت پرداخت و سال۹۷ را سالی پر بار برای شهرداری زرند دانست و افزود:حجم بالای اسفالت معابر،تعویض جداول فرسوده سطح شهر،جمع آوری و بهسازی میادین شهر و برنامه ریزی در همه زمینها باعث روشن شدن نور امید در دل شهروندان زرندی شده است .

وی با اعلام اینکه با فعالیتهای انجام شده دیوار بی اعتمادی بین شهروندان و شهرداری شکسته شده است گفت:سال گذشته شهرداری با معنای واقعی دیده شده و امیدواریم این برنامه ها همچنان ادامه داشته باشد .

شایان ذکر است در ادامه سایر مدیران شهرداری به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات