ایستگاه های نوروزی آماده استقبال از مسافرین است

ایستگاه های نوروزی آماده استقبال از مسافرین است

شهرداری اراک با آغاز سال ۹۸، طبق روال گذشته در ورودی های شهر ایستگاه های نوروزی راه اندازی نموده است که در آن ها با چیدن سفره هفت سین و ارائه برنامه های متنوع تفریحی فرهنگی ورزشی از مسافران استقبال می شود.
شایان ذکر است دو گروه نمایش با محوریت موضوعات شهری شامل ترافیک، بایدها و نبایدهای نوروزی، استفاده از دوچرخه ، فرهنگ استفاده از دوچرخه در راستای رهنمود های دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امورشهری و روستایی وزارت کشور ، نه به اعتیاد، مراقبت از کودکان در سفر و... همراه با عروسک ها و عمو نوروز و اهدای بسته های فرهنگی در ایام نوروز به مسافرین اهدا می شود.
گفتنی است از ابتدای سال ۹۸ طی شش روز گذشته تا کنون ،به طور میانگین ۶۰۰۰ هدیه نوروزی شامل cd عیدانه ، مجله بهارانه حامل توضیحات تکمیلی در خصوص شهر اراک و نکات ایمنی در طول سفر، نقشه شهر اراک ، سوغات شهر اراک، هدیه دیجیتال شامل کتاب سخنگو، به همراه بسته های ورزشی شامل توپ بسکتبال و والیبال
از دیگر تفریحات در نظر گرفته شده در این ایستگاه ها بازی های گروهی طناب بازی، مسابقه پاسخگویی به سوالات مدیریت شهری در حوزه های پسماند، فضای سبز و ترافیکی می باشد.
بارگذاری اپلیکیشن های مورد نیاز مسافران شامل اماکن گردشگری، دیدنی، مذهبی، تاریخی از دیگر خدماتی است که در ایام نوروز ارائه شده است.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات