تداوم خدمات امدادی سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز تا آخرین لحظه نیاز مردم آق قلا

تداوم خدمات امدادی سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز تا آخرین لحظه نیاز مردم آق قلا

به گزارش شهریار به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، دقایقی پس از حضور نیروهای امدادی آتش نشانی تبریز در منطقه سیل زده آق‌قلا، پیمان حسن قاسمی رئیس شورای اسلامی این شهر با تیم امدادی شهرداری تبریز دیدار کرد.

طی این دیدار رئیس شورای اسلامی آق قلا به شدت خسارات رخ داده در شهر اشاره کرد و آوارگی جمع زیادی از شهروندان را از جمله مشکلات این سیل ویرانگر دانست و خواستار همکاری تیم امدادی اعزامی شهرداری تبریز برای رفع مشکلات شهری و آوارگی مردم این شهر در حادثه سیل ویرانگر شد.

پیمان حسن قاسمی با اشاره به اینکه مردم ترکمن صحرا این خدمت خالصانه مردم آذربایجان و تبریز را فراموش نخواهند کرد افزود: امیداوریم که مردم غیور آذربایجان از گزند حوادث به دور و مطمئن باشند اگر حادثه‌ای برای این شهر اتفاق بیافتد مردم ترکمن صحرا جواب این خدمت خالصانه را می‌دهند.

همچنین فریدون بابایی اقدم رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز نیز در این دیدار حضور تیم امدادی در این شهر را حامل پیام مهربانی مردم آذربایجان و تبریز عنوان کرده و افزود: در وهله اول حضور تیم‌های امدادی به منزله ابراز حس همنوع دوستی برای هموطنان حادثه دیده است و مردم این شهر حادثه دیده مطمئن باشند خدمات امدادی سازمان آتش نشانی تبریز تا آخرین لحظه نیاز مردم آق قلا ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات