اجرای برنامه های  مفرح با اتوبوس نوروزی درمحلات شهر ارومیه

اجرای برنامه های مفرح با اتوبوس نوروزی درمحلات شهر ارومیه

به مناسبت آغاز سال جدید و نوروز۹۸؛ اتوبوس نوروز با اجرای برنامه های شاد و مفرح در محلات مختلف شهر ارومیه  لحظات مفرح و خاطره انگیز برای گردشگران  نوروزی رقم زد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهرداری ارومیه با اتوبوس نوروز سال ۹۸ را آغاز کرد و این اتوبوس نوروزی فعالیت خود را با اجرای برنامه های شاد و متنوع  در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی در نوروز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از ۲۸  اسفند۹۷ آغاز و تا ۵ فروردین ماه ۹۸ ادامه داشت.

اتوبوس نوروز درقالب اکیپ فرهنگی، هنری و فولکوریک اعم از آشیق، تکمچی، شاعر، خواننده، گروه تئاتر، گروه بازی های بومی محلی ویژه نوروز و سایر بخش های جذاب و دیدنی به صورت چرخشی  در محلات مرکزی، بافت فرسوده و همچنین پارک های مختلف شهر حضور یافته و در طول ایام نوروز به ارائه برنامه های شاد  برای شهروندان و مسافران نوروز پرداخت.

بر پایه این گزارش؛ همچنین شهرداری ارومیه با اجرای مراسم سنتی تکم گردانی و شال سالما به استقبال نوروز رفت و همزمان با روز چهارشنبه سوری مراسم ساز و دهل در ده نقطه شهر ارومیه اجرا شد.

امسال شهرداری ارومیه بنا بر رسم هر ساله با انجام اقدامات نوروزی و آماده سازی فضای شهر ارومیه لحظات مفرح و خاطره انگیز برای شهروندان و میهمان نوروزی رقم زده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات