برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شاهین شهر و میمه

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شاهین شهر و میمه

در راستای بارش های اخیر در شاهین شهر و نحوه مدیریت صحیح این نعمت الهی،جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شاهین شهر و میمه در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این جلسه با اشاره به وقوع سیل سال گذشته و جاری شدن آن در بخشی از شهر اظهار داشت:  خوشبختانه در ماه های گذشته با تلاش ها و تمهیدات حمید عشقی شهردار ساعی و پرتلاش شاهین شهر و عوامل اجرایی در شهرداری، نقاط در معرض خطر سیلاب شهر شناسایی و مرتفع گردید.
وی در ادامه افزود: با بارش های بسیار خوبی که در ۲۴ ساعت گذشته داشتیم مشکل خاصی در سطح شهر به وجود نیامد که لازم است از زحمات شهردار و کلیه عوامل اجرایی شهرداری شاهین شهر قدردانی و تشکر نمایم.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به جاری شدن سیل در سال گذشته که موجب رعب و وحشت و نیز خساراتی برای شهروندان گردید، درصدد شناسایی علل حادثه برآمده و با تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم شهرداری نقاط مذکور مرتفع گردید.
وی در ادامه تصریح نمود: جان و مال شهروندان عزیز برای ما از ارزش والایی برخوردار است و در این راستا همواره برخود لازم می دانیم خدمتگزار صادق و کوشایی برای آنان باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات