۳۰ دستگاه اتوبوس فرسوده از سیستم حمل و نقل مسافر شهری خارج می‌شوند

۳۰ دستگاه اتوبوس فرسوده از سیستم حمل و نقل مسافر شهری خارج می‌شوند
۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و نوسازی شده شهرداری، وارد چرخه‌ی خدمات رسانی می‌شوند

شهردار کرمان به همراه دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در توقفگاه سازمان اتوبوسرانی شهرداری، از روند نوسازی و بازسازی ۲۱ دستگاه اتوبوس شهرداری کرمان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در این بازدید گفت: ۲۳ دستگاه اتوبوس این سازمان به دلیل اشکال فنی موتور و نبود گازوئیل یورو ۴ ، چندین سال قابل استفاده نبوده و در این توقفگاه، خوابیده بودند.
عبدالهادی طاهری ادامه داد: در دوره‌ی جدید شهرداری و با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، از این تعداد اتوبوس در مرحله‌ی اول ۱۳ اتوبوس با تعمیر موتور و نوسازی بدنه، دوباره به چرخه‌ی سرویس دهی و خدمات رسانی به مردم بازگشتند و ۱۰ اتوبوس دیگر نیز تعمیر شده‌اند که بعد از خرید لاستیک وارد سیستم سازمان و خدمات‌دهی خواهند شد.
وی گفت: هزینه‌ی خرید هر دستگاه اتوبوس در حال حاضر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان است اما شهردار کرمان در این دوره با خرید ۸ دستگاه اتوبوس دست دوم از مشهد و تهران و با بازسازی آنها، علاوه بر صرفه‌جویی، میانگین سن دستگاه‌های اتوبوس شهر کرمان را پایین آورده است.
وی تصریح کرد: از این تعداد، پنج دستگاه مگا ترانس و معمولی هستند و دو دستگاه اتوبوس ویژه‌ی توان‌یابان و یک دستگاه هم ویژه‌ی گردشگری (دو طبقه) بازسازی شده‌اند.
طاهری گفت: با این اقدامات و با این تعداد اتوبوس بازسازی شده به زودی ۳۰ اتوبوس فرسوده از سیستم خارج شده و ۳۰ اتوبوس نوسازی و بازسازی شده وارد سیستم خدمات‌دهی خواهد شد.

گفتنی است شهردار کرمان به همراه دکتر زاهدی نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از این اتوبوس‌های بازسازی شده بازدید کرده و دکتر زاهدی در جریان روند بازسازی این اتوبوس‌ها قرار گرفت.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید noosazibus۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nosazibus.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nosazibus۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nosazibus۳.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات