یک هزار ۶۶۶ نفرمسافر نوروزی در پارکهای ملت و نسیم  در سنندج اسکان داده شدند

یک هزار ۶۶۶ نفرمسافر نوروزی در پارکهای ملت و نسیم در سنندج اسکان داده شدند

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: از آغاز سال نو تا کنون ۱۶۶۶ نفر مسافر نوروزی در پارکهای ملت و نسیم اسکان داده شدند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران گفت: مسافران و گردشگران نوروزی در دو پارک ملت و نسیم اسکان داده شدند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت:در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی امسال هم دو پارک ملت نسیم در سطح شهر سنندج جهت اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شد.

شکور صلواتی گفت: تمهیدات وامکانات لازم در این دو پارک جهت رفاه حال مسافران فراهم شد.

وی افزود: ستاد اسکان مسافران نوروزی  این شهرداری از ۲۸ اسفند ماه اقدام به اسکان مهمانان نوروزی در پارکهای ملت و نسیم نموده است.

وی اعلام کرد : از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون ۱۶۶۶نفر مسافر نوروزی در پارکهای ملت و نسیم در قالب ۴۱۵ چادر اسکان داده شدند.

صلواتی اضافه کرد: ۱۰۵۸نفر مسافر در پارک نسیم  با برپایی ۲۶۴ تخته چادر و ۶۰۸ مسافر نیز در قالب ۱۵۱ تخته چادر در پارک ملت اسکان داده  شدند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اسکان مهمانان نوروزی تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری در این دو پارک مستقر بوده و مسافران و گردشگران نوروزی را اسکان خواهند داد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با خدمات رسانی شایسته به مسافران و مهمانان نوروزی موجبات رضایتمندی آنان را فراهم و خاطره خوبی از حضور در شهر سنندج را برای گردشگران  رقم بزنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات