مهندس نوذری از ادامه فاز دوم آسفالت معابر شهر زرند طی چند روز آینده خبر داد .

مهندس نوذری از ادامه فاز دوم آسفالت معابر شهر زرند طی چند روز آینده خبر داد .

فازدوم آسفالت معابر که در روزهای پایانی سال آغاز شده با شروع سال جدیدبا تعطیل چند روزه مواجه شده بود به زودی از سرگرفته خواهد شد .

مهندس احسان نوذری معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرندبا تاکید بر اینکه توجه به عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژه های عمرانی از مهم ترین وظایف شهرداری است گفت:امیدواریم بتوانیم گامی هر چند کوچک در برآوردن نیازهای اساسی مردم شهر برداریم

وی یکی از دلایل تاخیر در اجرای پروژه آسفالت معابر شهر زرند در فاز دوم را بدی آب و هوا طی چند روز گذشته دانست و گفت: با مهیا شدن زمینه ام سی پاشی معابر این عملیات با قدرت از سر گرفته خواهد شد .

مهندس نوذری تصریح کرد: تا قبل از پایان سال ۹۷ بیش از ۲۳۰هزار متر مربع از معابر شهر زرند در دو فاز زیر پوشش آسفالت قرار گرفته است و به زودی سایر معابری که در این طرح زیر سازی و آماده شده اند آسفالت خواهند شد .

معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از ۱۳ معبر آماده آسفالت خبر داد و گفت:معابر آماده شده در خیابان شهید یزدانی و کوچه های ۴و۶ این خیابان و خیابان عطاءالله اسلامی از معابر مهمی هستند که به زودی آسفالت خواهند شد .

وی افزود: ،شهید فهمیده ۱۰،آزادی ۷و۹،شهدای مکه۱۵،پرستار۱۱،حکیم ۴،۱و۵،همچنین ۱۵خرداد ۳و۵ نیز از دیگر معابری هستند که کار زیر سازی آنها به انجام رسیده و به زودی آسفالت خواهند شد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات