آماده باش ۵۵ اکیپ عملیاتی برق در استان همدان

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، ایرج والیزاده با اشاره به بارش های اخیر استان اظهار داشت: با توجه به شدت بارش ها و جلوگیری از حوادث احتمالی تمام مدیران و کارکنان شرکت در آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص خطر سیلاب در جنوب استان افزود: در این راستا کمیته مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور همه اعضا تشکیل شد و شرایط استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در حال حاضر ۱۸۰ نفر در قالب ۵۵ اکیپ متشکل از اکیپ های عملیاتی و پیمانکاران آماده خدمت رسانی هستند.

وی عنوان کرد: تجهیزات لازم از جمله ۹ دستگاه بالابر، ۹ دستگاه جرثقیل و ... نیز فراهم شده و در اختیار نیروها قرار گرفته است.

والیزاده با تاکید بر ضرورت حفظ آمادگی  و سرعت عمل نیروها در مواقع لزوم یادآور شد: تمهیدات لازم برای اعزام اکیپ های کمکی به شهرستان های استان نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت شهرستان های استان خوب است، گفت: در شهرستان ملایر به دلیل شدت بارش ها، در برخی نقاط اتصالی وجود داشت که اکیپ ها به محل اعزام شده و در حال رفع مشکل هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات