معاونت برنامه‌ریزی مغز متفکر شهرداری است

معاونت برنامه‌ریزی مغز متفکر شهرداری است

شهردار اصفهان گفت: معاونت برنامه‎ریزی و توسعه سرمایه انسانی مغز متفکر شهرداری اصفهان است، بنابراین اصلاح ساختار شهرداری باید از طریق این معاونت صورت گیرد.

قدرت الله نوروزی در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان با وجود شرایط اقتصادی نه چندان مطلوب کشور سال گذشته توانست بخش اعظمی از بدهی‌های خود را پرداخت کند، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات مالی شهرداری از طریق اوراق مشارکت برای سال ۹۸ تعیین تکلیف شد.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختار شهرداری باید از طریق معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری اصفهان صورت بگیرد، افزود: بیشتر امور این معاونت با کارهای علمی و پژوهشی عجین شده است و مانند یک مغز متفکر برای سیستم شهرداری عمل می‌کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شاید کارهایی که از طریق این معاونت انجام می شود چندان برای مردم و حتی برخی کارکنان شهرداری ملموس نباشد، اما نتیجه اقدامات معاونت برنامه‌ریزی، هوشمندتر شدن امور شهر و شهرداری است.

نوروزی اظهار کرد: دکتر ارباب شیرانی به عنوان معاون قبلی از پشتوانه علمی خوبی برخوردار بود و توانست با کار پژوهشی و منطقی شهرداری را در مسیر علمی قرار دهد؛ معاون جدید نیز باید مسیر علمی ایجاد شده در معاونت برنامه‌ریزی را با سرعت بیشتری ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ۳۷ درصدی که در بودجه سال ۹۸ ایجاد کردیم باید سرعت تحقق بودجه در سال جاری بیشتر شود که این مهم با کمک فکری معاونت برنامه ریزی شهرداری ممکن است.

وی با بیان اینکه معاون جدید مدیری دوراندیش و با تدبیر است و با سابقه کار در بخش دولتی و خصوصی می تواند از طریق برنامه ریزی و حمایت هایی که از بیرون دریافت می‌کند، شهرداری را در مسیر سریع اهداف خود قرار دهد، گفت: یکی از اقدامات ارزشمند دوره قبلی معاونت برنامه ریزی، اجرای طرح تعالی سازمانی بود که امیدوارم با دریافت نتایج آن شهرداری به نقاط ضعف خود واقف شود و برای رفع آن قدم بردارد.

وی بیان کرد: اداره کل سرمایه انسانی شهرداری باید از حالت جزیره‌ای خارج شده و با معاونت برنامه ریزی شهرداری، پیوند برقرار کند؛ سال گذشته بدون اینکه یک نفر از شهرداری اخراج شود اقدام به کاهش نیروی انسانی از طریق بازنشستگی کردیم تا مدیریت شهری چابک‌تر شود.

بهروز ارباب شیرانی، معاون سابق برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در ادامه این جلسه، اظهار کرد: نیروها به عنوان سرمایه فکری و پژوهشی همواره یاری رسان شهرداری بوده‌اند؛ این معاونت با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند در پیشبرد اهداف شهرداری اصفهان موثر باشد.

علیرضا صادقیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان نیز اظهار کرد: معاونت برنامه‌ریزی وظیفه روشن نگهداشتن چراغی را دارد که مسیر آینده شهرداری و شهر را مشخص می‌کند.

وی افزود: سازمانی موفق‌تر است که از سرمایه‌های انسانی خود بهترین بهره را ببرد و این معاونت در کنار اینکه چشم انداز شهر را تدوین می کند، استفاده بهینه از بزرگترین سرمایه شهرداری یعنی نیروهای انسانی را به عهده دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: یکی از وظایف ما این است که از سرمایه های بیرون شهرداری که شهروندان هستند نیز به خوبی استفاده کنیم و مسیر شهرداری را برای تحقق خواسته های شهروندان و اهداف سازمانی هموار کنیم.

به گزارش ایمنا ، در این مراسم با حکم شهردار اصفهان علیرضا صادقیان به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان معرفی و از زحمات و تلاش‌های بهروز ارباب شیرانی معاون سابق قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات