بیش از  ۳۰ ساعت آماده باش کامل نیروهای اجرایی شهرداری شاهین شهر در بارندگی های اخیر

بیش از ۳۰ ساعت آماده باش کامل نیروهای اجرایی شهرداری شاهین شهر در بارندگی های اخیر

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک سال جدید، به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره نمود و از همه مسوولان خواست به این شعار جامه عمل بپوشانند.
وی در ادامه با اشاره به وقوع سیل سال گذشته و جاری شدن آن در بخشی از شهر اظهار داشت: خوشبختانه در ماه های گذشته با تلاش ها و تمهیدات حمید عشقی شهردار ساعی و پرتلاش شاهین شهر و عوامل اجرایی در شهرداری، نقاط در معرض خطر سیلاب شهر شناسایی و مرتفع گردید.
بصیری افزود: خدا را شاکریم با بارش های بسیار خوبی که در ۲۴ ساعت گذشته داشتیم مشکل خاصی در سطح شهر و مسافران عزیز به وجود نیامد و از زحمات شهردار و کلیه عوامل اجرایی شهرداری شاهین شهر قدردانی و تشکر می نمایم.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر نیز در این جلسه ضمن عرض تبریک آغاز سال جدید و اعیاد ماه رجب گفت: سال گذشته به دلیل بارندگی، سیل وارد شاهین شهر گردید و متاسفانه به قسمت هایی از شهر آسیب رساند.
وی در ادامه افزود: با تغییر مدیریت شهری و آغاز به کار فعالیت بنده در تابستان سال گذشته  نقاط حادثه خیز شهر شناسایی و خوشبختانه پس از کارشناسی های اصولی نقاط مذکور با همت کارکنان و کارگران حوزه های مربوطه در شهرداری مرتفع گردید.
عشقی با اشاره به بارندگی های اخیر در کشور تصریح نمود: باوجود ۳۰ ساعت بارندگی های شدید در شاهین شهر و آماده باش کامل حوزه های مختلف شهرداری در این ساعات، به حمد الله حادثه ای در شهر اتفاق نیفتاد و سیل با هدایت صحیح در مسیر کانال های جدید  به خوبی مهار گردید.
شهردار شاهین شهر از همراهی ها و مساعدت های فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان شاهین شهر و میمه و دیگر ادارات مربوطه در راستای اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه شهرداری برای کنترل سیل در شهر تشکر و قدردانی نمود.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر " رونق تولید " گفت: به اعتقاد بنده برای تحقق یافتن رونق تولید باید سه اصل حمایت دولت از تولید کنندگان، همت مضاعف تولیدکنندگان در راستای کیفیت تولید و فرهنگ سازی در بین مصرف کنندگان برای خرید کالای داخلی رعایت گردد.
عشقی همچنین با بیان برخی از فعالیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر گفت: فعالیت این ستاد از دی ماه سال گذشته با کمیته های مختلف به صورت تخصصی و عملیاتی شروع گردید و خوشبختانه نتیجه اقدامات ستاد در قالب انواع خدمت رسانی و پذیرایی به صورت بسیار مطلوب برای مسافران عزیز تا پایان تعطیلات ایام نوروز در حال انجام است.
شهردار شاهین شهر خاطر نشان نمود: به دلیل مهاجر پذیری شاهین شهر و طبیعتاً حضور مسافران از نقاط مختلف کشور در شهر تلاش نمودیم با کاشت انواع گل در بوستان ها و میدان های شهر، رنگ آمیزی جداول خیابان های اصلی و نصب المان های نوروزی، شاهین شهر را برای اقامت مسافران و میهمانان نوروزی آماده نماییم.
عشقی افزود : مشکلات اقتصادی در سال گذشته شهرداری ها را با مشکل مواجه نموده بود و علی رغم مشکلات موجود در شهرداری شاهین شهر با عنایات خداوند متعال،همدلی و مساعدت مسوولان ارشد شهر و همه اعضای شورای اسلامی شهر، همکاری دستگاه ها و نهادهای شهر و استان و تلاش های دلسوزانه کارکنان و کارگران خدوم شهرداری توانستیم از مشکلات به خوبی عبور نماییم و نمونه بارز آن تحقق و وصول کامل بودجه ۱۴۵۰ میلیارد ریالی سال گذشته و پرداخت همه مطالبات کارکنان و کارگران شهرداری می باشد.
وی گفت : بودجه ۱۶۰۰ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۸ شهرداری در شورای اسلامی شاهین شهر تصویب و ابلاغ گردید و ان شاء الله شعار امسال شهرداری کار و آغاز احداث پروژه های عمرانی شهرداری در سطح شهر می باشد که به یاری خداوند در طول سال شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد.
شهردار شاهین شهر در پایان از حمایت های دلسوزانه همه اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسوولان در برنامه ریزی ها و اقدامات شهرداری در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شاهین شهر و رفاه حال شهروندان فهیم تشکر و قدردانی نمود و از درگاه ذات باری تعالی امسال را سالی سرشار از خیر و برکت برای همگان طلب نمود.
شایان ذکر است قبل از شروع جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه،مسوولان شهر با حضور در یادمان شهدای گمنام و ادای احترام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر کشور را گرامی داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات