شورا در کنار شهروندان ساکن در محله سعدی است

شورا در کنار شهروندان ساکن در محله سعدی است


رییس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن حضور در محله سعدی گفت: اعضای شورا از ابتدای وقوع حادثه سیل در این محله به یاری آسیب دیدگان آمدند و در ادامه راه نیز شورا در کنار شهروندان محله سعدی خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سید احمدرضا دستغیب ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه سیل در شیراز اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه، شاهد همدلی بی نظیری بی نظیری بین مردم بودیم و شهروندان، هموطنان، مسئولین و تمامی ارگان ها و نهادها در کنار هم به کمک و یاری رسانی شتافتند.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز با تشکر از نیروهایی که با حضور شبانه روزی در محله سعدی به ساکنین آسیب دیده این محله خدمات رسانی می کنند، افزود: توقع داریم دولت نیز به سهم و وظیفه خود عمل کند.
وی با بیان اینکه رودخانه و بالادست آن مورد آسیب و ساخت و ساز قرار گرفته و مسیر عبوری آب باریک شده است، گفت: در محله سعدی شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم و باید راهکاری اصولی برای آن اندیشیده شود تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.
دستغیب خاطرنشان کرد: حجم خسارت ها و آسیب ها زیاد است اما امیدوارم با همدلی و همراهی همه مسئولین، نهادها و مردم بتوانیم این آسیب ها را جبران کنیم.
بر اساس این گزارش، سه شنبه ششم فروردین ماه با جاری شدن سیل در محله سعدی به بسیاری از خانه ها و معابر این محله خسارت وارد شد و نیروهای شهرداری، مردم و دیگر ارگان ها به یاری آسیب دیدگان این محله آمدند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات