استقبال از ستاد ارائه تسهیلات و خدمات نوروزی شهرداری ارومیه پرشور بود

استقبال از ستاد ارائه تسهیلات و خدمات نوروزی شهرداری ارومیه پرشور بود

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: در نیمه نخست تعطیلات نوروزی؛ استقبال از ستاد تسهیلات و خدمات  نوروزی شهرداری ارومیه توسط گردشگران  پرشور بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ علی اصغر احمد زاده عنوان کرد:  در نیمه نخست تعطیلات نوروزی امسال؛ استقبال از ستاد تسهیلات و خدمات نوروزی شهرداری ارومیه پرشور بود  و میهمانان نوروزی با ثبت تصاویر از مقابل شهرداری ارومیه لحظات خاطره انگیزی با خانواده خود به یادگار گذاشتند.
وی با بیان اینکه ستاد ارائه تسهیلات و خدمات نوروزی شهرداری ارومیه در سال ۹۸ به مانند سال های گذشته از روز۲۹  اسفند  آغاز به کار کرد، گفت: در ستاد استقبال از نوروزبروشورهای گردشگری و معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری  وهمچنین نقشه های معرفی  آذربایجان غربی و ارومیه برای گردشکران  نوروزی در این ستاد  در حال توزیع است .
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه افزود: همچنین امسال در ستاد تسهیلات نوروزی سوغات ارومیه چون عرق بیدمشک، نقل بیدمشک، حلوای گردو و صنایع دستی این شهر گلیم و منبت چوب  به گردشگران نوروزی معرفی شد.
وی با اشاره میزان رضایتمندی بالای  گردشگران و مسافران نوروزی از ستاد ارایه تسهیلات و خدمات نوروزی شهرداری ، عنوان کرد: بر اساس بازدید های  صورت گرفته، خدمات رسانی به میهمانان نوروزی از شرایط بسیار خوبی برخوردار و تسهیلات ارائه شده توسط شهرداری، رضایت خاطر مسافران را فراهم آورده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  ستاد ارائه تسهیلات و خدمات نوروزی  در محل ساختمان شهرداری مرکزی ارومیه در میدان انقلاب به مناسبت آغاز سال جدید برای گردشگران  دایر شده است  و تا پایان تعطیلات نوروزی ارائه خدمات می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات