آماده باش نیروهای سازمان پسماند شهرداری ارومیه تا ۱۶ فروردین تداوم دارد

آماده باش نیروهای سازمان پسماند شهرداری ارومیه تا ۱۶ فروردین تداوم دارد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه گفت: ۸۸۰ پاکبان شهر و تعداد ۱۳۱ ماشین آلات پسماند تا ۱۶ فروردین ماه در آماده باش کامل هستند .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احد یوسفی با اشاره به فعالیت‌های سازمان پسماند شهری ارومیه اظهار کرد: ۸۸۰ پاکبان شهر ارومیه و تعداد ۱۳۱ ماشین آلات این سازمان تا شانزدهم فروردین آماده باش هستند.
وی با اشاره به ادامه دار بودن بارندگی های اخیر خاطر نشان کرد: استقبال از مهمان‌های نوروزی، اسکان مسافران، نظافت شهری، لایروبی و برطرف کردن آب گرفتگی‌ها در سطح شهر از جمله اقداماتی است که انجام شده و همچنان ادامه دارد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به آمادگی این سازمان برای جلوگیری از آب گرفتگی‌های احتمالی در روزهای آینده گفت: در تلاش هستیم موارد خاصی رخ ندهد ولی با این همه، موارد جزئی و انگشت شماری بوده که با تلاش همکاران همه این آب گرفتگی‌ها و مشکلات به خوبی برطرف شده است.
وی با اشاره به ادغام سازمان خدمات موتوری شهرداری با این سازمان تاکید کرد: این سازمان دو وظیفه اصلی بر عهده دارد که نخست موضوع ماشین آلات و دوم تعمیرات کل خودروهای شهرداری ارومیه است که از نگهداری تا تعمیرات بر عهده این سازمان بوده و بیش از ۲۵۰دستگاه انواع ماشین آلان سبک، نیمه سنگین و سنگین را در اختیار دارد.
یوسفی با بیان رویکرد سازمان پسماند شهری ارومیه در سال ۹۸ افزود: سیستم جمع آوری و دفع پسماندها با مشکل بسیاری روبروست که در سال جاری به دنبال برطرف کردن این مشکلات هستیم و افزایش سطح مکانیزاسیون سیستم جمع آوری یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در دستور کار سال ۹۸ قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات