تکمیل ۷۰ درصد از ظرفیت اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان

تکمیل ۷۰ درصد از ظرفیت اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: روز گذشته ۷۰ درصد از کل ظرفیت قابل پیش‌بینی اسکان در شهر اصفهان تکمیل شد و آمار ورود مسافران به این شهر از سمت جنوب افزایش چشمگیری پیدا کرد.

احمدرضا مرادی اظهار کرد: شب گذشته حجم ورود مسافران از سمت جنوب شهر افزایش چشمگیری داشت، اما میزان ورود از سمت شمال به دلیل هشدارهای اعلام شده از طریق صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی در خصوص احتمال بارش باران کاهش یافت.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت خالی هتل‌ها، مهمانپذیرها و دیگر مکان‌های مسقف تنها دو ورزشگاه سپاهانشهر و دانشگاه فرهنگ و هنر برای اسکان مسافران مورد استفاده قرار گرفت.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته نزدیک به ۷۵ درصد ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیرهای شهر تکمیل شد، افزود:  همچنین ۹۰ درصد از ظرفیت مدارس، ۳۰ درصد از ظرفیت پیش‌بینی شده منازل استیجاری و ۲۵ درصد ظرفیت باغ فدک تکمیل شد .

وی با اشاره به فعال‌سازی سامانه ایرزروینگ (رزرو اینترنتی منازل) برای منازل استیجاری و اماکن اقامتی تصریح کرد: کاهش ترافیک و سرگردان نشدن و اسکان راحت‌تر مسافران  و گردشگران از مزایای استفاده از این سامانه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات