حجتی خبر داد: اسکان بیش از یک میلیون گردشگر در شهر اصفهان

حجتی خبر داد: اسکان بیش از یک میلیون گردشگر در شهر اصفهان

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون گردشگر در شهر اصفهان اسکان داده شده‌اند.

ایمان حجتی با اشاره به اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تا نهمین روز سال جدید بیش از یک میلیون مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شده اند، اظهار کرد: بعد از مدیریت ورود سیلاب به رودخانه زاینده رود از سوی نیروهای مدیریت بحران شهر اصفهان، حضور گردشگر در شهر نیز به روال قبل از این وضعیت بازگشته است.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری اصفهان و ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان آمادگی پذیرش، اسکان و خدمات رسانی به مسافران نوروزی را دارد و همه خدماتی که از اواخر سال گذشته در این راستا تدارک دیده شده بود، همچنان ادامه دارد.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مکان های تفریحی شهر اصفهان به ویژه اماکنی که در حاشیه رودخانه زاینده رود و در منطقه ناژوان واقع شده، بعد از مدیریت بحران پذیرای گردشگران نوروزی است.

حجتی با اشاره به اینکه شهر اصفهان در هفته آینده نیز شرایط مناسبی برای اسکان و پذیرش میهمانان نوروزی دارد، خاطرنشان کرد: باغ فدک همچنان ظرفیت پذیرش دارد. از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی هم ۳۹ ورزشگاه در شهر اصفهان برای اسکان، آماده سازی شده بود که اکنون همان تعداد ورزشگاه، آماده اسکان گردشگران نوروزی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات