تلاش بی وقفه شهرداری منطقه ۵ برای مهار سیل احتمالی

تلاش بی وقفه شهرداری منطقه ۵ برای مهار سیل احتمالی

شهرداری منطقه ۵ برای مهار سیل احتمالی و ایجاد سیل بند درسطح حوزه تلاش مضاعف و بی وقفه دارد .

به گزارش امورارتباطات، مدیر منطقه ۵ اعلام کرد: با اعلام آماده باش سیل احتمالی و تشکیل ستاد بحران در شهرداری اهواز نیروهای خدوم منطقه از روز دوشنبه هفته گذشته در آمادگی کامل بسر می برند و با حضور فعال و شبانه روزی نسبت به مهار سیل و ایجاد سیل بند در سطح حوزه در حال تلاشند .

رمضان سواری گفت: هم اکنون عملیات ایجاد سیل بند و استحکام کاری سیل بند محله خبینه و شهرک پیام توسط نیروهای پرتلاش خدمات شهری منطقه  و با بکارگیری ماشین آلات سنگین در حال انجام است .

وی یادآور شد: با توجه به افزایش مجدد دبی آب رودخانه، نیاز است عملیات  خاکریزی و استحکام بندی سیل بند  بیشتری انجام شود لذا از همین رو و با توجه به کمبود ماشین آلات نیاز است ارگانهای مرتبط دیگر نیز جهت کمک و یاری رساندن پای کاربیایند تا از اتفاقات انسانی احتمالی در آینده به نحوی جلوگیری به عمل آید .
گفتنی است رمضان سواری مدیر منطقه و صادق شریفی معاون خدمات شهری منطقه ، ضمن بسیج نیروهای شهرداری تمام شبانه روز با حضور در سطح منطقه و خصوصاً محلات در معرض سیل احتمالی شهرک پیام و خبینه، عملیات ترمیم ، تقویت و ایجاد سیل بند را راساً مدیریت کرده اند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات