شرکت بیش از ۳۴۰۰ میهمان نوروزی در تورهای ویژه اهواز گردی و معراج شهدا

شرکت بیش از ۳۴۰۰ میهمان نوروزی در تورهای ویژه اهواز گردی و معراج شهدا

به گزارش اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، احمد سراج معاون شهردار و رییس اسن سازمان از شرکت بیش از ۳۴۰۰ میهمان نوروزی در طرح های اهواز گردی و معراج شهدا ویژه برنامه های بهار علوی ۹۸ خبر داد.

احمد سراج با اعلام این خبر فوق گفت: بازدید بیش از  ۳۰۰۰ نفر میهمان نوروزی در تور اهوازگردی و ۴۰۰ نفر در تور معراج شهدا نشان دهنده توجه صحیح معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی به مقوله غنی سازی اوقات فراغت مسافران و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی بوده است. یکی از نکات ویژه تورها رایگان بودن آن ها جهت سایر میهمانان نوروزی و برگزاری بدون وقفه و تعطیلی آن بوده است.

وی در خصوص برگزاری تورهای اهواز گردی و معراج شهدا اضافه کرد: بدیهی است میهمانان نوروزی علاقه دارند ضمن سفر به یک منطقه یا شهر از نقاط دیدنی آن بازدید کرده و مطالب بیشتری در خصوص بافت اجتماعی و تاریخی آن بدانند. در این زمینه تورهای اهوازگردی و معراج شهدا جهت پاسخگویی به درخواست میهمانان نوروزی تعریف و اجرایی شد و اهواز به عنوان پایتخت دفاع مقدس و هم چنین بافت تاریخی و اجتماعی آن نکات شنیدنی فراوانی را داراست. هم چنین غنی سازی اوقات فراغت میهمانان نوروزی از جمله علل و عواملی بود که برگزاری یک تور باکیفیت را ضرورت می بخشید.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز هم چنین به شرایط پیش آمده به علت بارندگی، بالا آمدن آب و سیل اشاره کرد و ابراز داشت: جهت تلطیف فضای عمومی حاکم بر شهر و هم چنین احترام به سایر میهمانان نوروزی، تور اهواز گردی خدمات خود را ادامه می دهد.

این مقام مسئول در ادامه به برنامه های تور اهوازگردی اشاره کرد و افزود: بازدید از پل های رودخانه کارون، بناهای تاریخی که در کنار رودخانه موجود است مانند سرای معین التجار، ریل باس و آشنایی با مضیف عربی در دستور کار تورهای اهواز گردی بوده است.

وی در ادامه به تور ویژه معراج شهدا اشاره و تصریح کرد: نزدیک به ۴۰۰ نفر از میهمانان نوروزی در تورهای معراج شهدا شرکت کردند. یکی از نکات ویژه تورهای معراج، برقراری نظم و برگزاری بموقع آن طبق اطلاع رسانی های قبلی بود. نکته دیگر تفحص ده ها شهید گرانقدر بود که بازخورد مناسبی در میان سایر بازدیدکنندگان به وجود آورده بود. هم چنین بازدیدکنندگان در جریان تور ویژه معراج شهدا از طریق روایت و پخش کلیپ هایی در مورد شهدا، نمایشگاه عکس و وسایل بجامانده از شهدا توانستند با بخش های مختلفی از تاریخ جنگ آشنا شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات