برخورد یک کمرشکن با یک تانکر حامل بنزن حادثه آفرید

برخورد یک کمرشکن با یک تانکر حامل بنزن حادثه آفرید

برخورد یک دستگاه کمرشکن با یک دستگاه تانکر حامل مشتقات نفتی(بنزن) حادثه آفرید و منجر به نشت شدید شد. ساعت ۱:۳۷ بامداد ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک با دریافت گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی تریلی کمرشکن با بار بولدوزر با قسمت انتهای خودروی تانکر حامل مواد نفتی در جاده تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱،۲ و همچنین خودروی فوماتیک و تانکر آب پشتیبانی عازم محل حادثه شدند.
آقازیارتی، با بیان اینکه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در پی نداشت، افزود: آتش نشان ها بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه با قرار دادن علائم ترافیکی و بستن جاده از بروز تصادفات بعدی جلوگیری کرده و سپس برای رفع خطر آتش سوزی احتمالی اقدام به کف زدن بر روی بنزن ریخته شده بر روی جاده و تانکر نمودند.
وی بیان کرد: نیروهای عملیاتی بعد از جلوگیری از نشت بنزن با همکاری عوامل آتش نشانی پتروشیمی که ساعاتی بعد از حادثه در محل حضور پیدا کردند با احتیاط کامل مواد نفتی این تانکر را به خودروی دیگر منتقل کردند.
وی با بیان اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از بروز فاجعه جلوگیری به عمل آمد افزود: در این حادثه که به بیش از ۶ ساعت تلاش بی وقفه و نفس گیر آتش نشانان منجر شد، خودرو فوق به محل ایمن منتقل شده و محل حادثه به عوامل راهور تحویل داده شد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات