بازدید شبانه شهردارآذرشهر از آمادگی نیروهای مدیریت بحران معاونت خدمات شهری

بازدید شبانه شهردارآذرشهر از آمادگی نیروهای مدیریت بحران معاونت خدمات شهری

به گزارش روابط عمومی شهرداری آذرشهر پیرو اعلام گزارشات هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌های اخیر، شهردار آذرشهر به صورت شبانه از آمادگی پرسنل معاونت خدمات شهری و آتش نشانی و ماشین آلات شهرداری بازدید بعمل آورد و همچنین  جلسه مدیریت بحران با حضور ، مسئولین  معاونت خدمات شهری و رئیس آتش نشانی شهرداری آذرشهر  به منظور مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید باران برگزار گردید.
شهردار آذرشهر در این جلسه گفت: برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در شهر به خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی، تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده است.
ایمانی  اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در معابر به ویژه در زمان بارندگی، نیروهای شهرداری به صورت شبانه روزی در حال آماده باش می‌باشند..
وی خاطرنشان کرد: مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آب‌های سطحی امر مهمی است که باید مورد ارزیابی قرار گیرد، به این منظور انجام عملیات لایروبی جوی‌های معابر، نظافت کانال ها، دریچه‌ها و نهرها به خصوص معابر اصلی به صورت ویژه  طبق زمان بندی مشخص و معین انجام گردید.
ایمانی در پایان عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری آذرشهر در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری آذرشهر

    منبع خبر

    شهرداری آذرشهر

    شهرداری آذرشهر

    شهرداری آذرشهر یک شهرداری در شهر آذر شهر می باشد

      نظرات