اجرای طرح جمع آوری ماهی ها و سبزه های نوروزی در پارکهای سطح شهر

اجرای طرح جمع آوری ماهی ها و سبزه های نوروزی در پارکهای سطح شهر

به گزارش شهریار به نقل از روابط عمومی و ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، علی مدبر در تشریح این خبر گفت: طبق اعلام مدیرکل دامپزشکی استان رهاسازی ماهی های قرمز در آبهای جاری و رودخانه ها، موجب مشکلات زیست محیطی برای آبزیان موجود در آن محیط ها می شود.
وی افزود: ازطرفی، سبزه های نوروزی که در سطح شهر یا طبیعت دور و اطراف رها می شوند، همه ساله خسارتهای های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کنند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز سعی دارد با اجرای طرحی یکپارچه، گامی در راستای پیشگیری از این خسارت ها و حفظ فضاهای سبز شهری بردارد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین و روز طبیعت، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با ابلاغ طرح جمع آوری ماهی ها و سبزه های نوروزی به مدیران فضای سبز مناطق دهگانه آنان را موظف نموده که با استقرار در یکی از پارکهای منطقه استحفاظی خود، نسبت به جمع آوری ماهیها و سبزه های نوروزی اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، اظهار داشت: امیدواریم شهروندان محترم نیزضمن رعایت اصول حفاغظت از محیط زیست شهری، با عوامل اجرای این طرح همکاری کرده و در حفظ فضاهای سبز شهری و محیط زیست، مشارکت کنند.
بر اساس این طرح، مدیریت فضای سبز هر منطقه از مناطق دهگانه شهرداری تبریز، با انتخاب یکی از پارکهای در حوزه خود و نصب بنر، نسبت به دریافت سبزه ها و ماهی های نوروزی شهروندان اقدام می کند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات