طرح ویژه شهرداری چناران برای ۱۳مین روز از فروردین ماه ۹۸ و روز طبیعت

طرح ویژه شهرداری چناران برای ۱۳مین روز از فروردین ماه ۹۸ و روز طبیعت

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر چناران، دکتر هادی باروئی با اشاره به روز طبیعت گفت: با حضور شهروندان و مردم بزرگوار شهرستان در نقاط ییلاقی جانی تازه در کالبد طبیعت شکل خواهد گرفت.
وی افزود: در راستای انس بیشتر مردم با ییلاقات و طبیعت پیرامون خویش و نگهداری درست از این موهبت الهی، شهرداری چناران در نظر دارد با همکاری گروههای دوستدار طبیعت در ازای تحویل زباله های مردم به آنان هدایای نوروزی اهدا کند.
شهردار چناران در این رابطه گفت : ماموران شهرداری ،سازمان همیاری و گروههای دوستدار طبیعت در مبادی ورودی مناطق تفریحی و سرسبز شهرستان چناران اقدام به توزیع رایگان کیسه زباله به شهروندان خواهند کرد.
وی بیان کرد: مردم با فرهنگ چناران نیز در پایان روز زباله های خود را به ماموران تحویل نموده و هدایای نوروزی دریافت می نمایند.
دکتر بارویی تصریح کرد: این طرح با هدف تعمیق و نهادینه سازی فرهنگ احترام به طبیعت اجرا خواهد شد و جامعه ی هدف ما در این طرح کودکان هستند و هدایای اهدایی متناسب با سن و علایق آنهاست.
این مقام مسئول در پایان تاکید نمود: امیدواریم با همیاری همشهریان فرهیخته و فرهنگ دوست بتوانیم چناران را به الگوی مناسبی برای حفظ طبیعت در کشور تبدیل نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات