بازدید عضو شورای مجلس خبرگان رهبری در استان از اقدامات شهرداری منطقه ۴ اهواز جهت مقابله با سیلاب احتمالی

بازدید عضو شورای مجلس خبرگان رهبری در استان از اقدامات شهرداری منطقه ۴ اهواز جهت مقابله با سیلاب احتمالی

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز در حاشیه این بازدید حضزت آیت الله فرحانی ضمن توجه به اقدامات ضربتی شهرداری منطقه ۴ در جهت مقابله با نفوذ سیلاب به نقاط حادثه خیز مانند منازل محدوده چنیبه سفلی با اهالی و ساکنین منطقه به گفتگو پرداخت.

همچنین سنواتی رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز که در جمع مسیولین حضور داشت ضمن ابراز رضایت از عملکرد شهرداری اهواز گفت: ما می عبینیم که پرسنل خدوم شهرداری اهواز چگونه بصورت شبانه روزی مشغول کار هستند و انشاالله اجر ثواب معنوی این کار را از خداوند می گیرند.

در این بازدید آرش دُر مدیر منطقه ۴ شهرداری اهواز با بیان اینکه کلیه عوامل شهرداری به صورت شبانه روز در حال ایمن سازی نقاط حساس هستند، افزود: تلاش برای جلوگیری از نفوذ سیلاب در چند نقطه از منطقه به صورت همزمان در حال انجام است و کلیه عوامل به صورت ۲۴ ساعته در محل های مشخص شده مشغول ایمن سازی ساحل و معابر هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ خسارتی به شهروندان ساکن در محدوده منطقه وارد نشده است و تاکنون تلاش های کلیه همکاران نتیجه داده و ما امیدواریم تا پایان شرایط فوق العاده بتوانیم بحران را به خوبی مدیریت کنیم.

آرش دُر با بیان اینکه منطقه ۴ شهرداری اهواز به دلیل داشتن ساحل وسیع و همجواری با رودخانه کارون یکی از نقاط مخاطره آمیز کلانشهر اهواز است، که خسارت سیلاب را بالا می برند, گفت: با این وجود سیل بند های خاکی در چندین لایه احداث شده است و اگر لازم باشد بازهم لایه های دایک و ارتفاع آنها را افزایش خواهیم داد.

دُر  خاطر نشان کرد: بخش ساحل غربی رود کارون از محدوده پل فولاد تا محدوده پل سردارشهیدهاشمی توسط عوامل به خوبی ایمن سازی شده و به دلیل امکان ریزش یا خطر سقوط شهروندان در آب مسیرهای ترافیکی به وسیله ادوات و خاک مسدود شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات