پیام شهردار کرمان به مناسبت روز طبیعت

پیام شهردار کرمان به مناسبت روز طبیعت

شهردار کرمان به مناسبت روز طبیعت پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، در این پیام آمده است:

به نام خدا
نوروز نود و هشت با همه شیرینی ها و تلخی های خود به ایستگاه آخر رسید و امروز سیزدهم فروردین ماه مطابق سنت دیرپای نوروزی , مهمان سفره سخاوتمند طبیعت خواهیم بود . طبیعتی که این روزها چندان هم با ما مهربان نیست. شاید بخشی از این بی مهری طبیعت بازخورد بی مهری ما و نسل های پیشین در برخورد با طبیعت زیبای پیرامون ماست.
باران های سیل آسای چند روز اخیر که متاسفانه کام بسیاری از هموطنان نجیبمان را تلخ کرد و البته تغییرات اقلیمی ناخوشایند سال های اخیر متاسفانه نتیجه بی مبالاتی بشر و دستکاری های ناصواب در محیط زیست می باشد و امروز یعنی سیزدهم فروردین ماه که " روز طبیعت " نام گرفته زمان مناسبی برای اندیشیدن به "طبیعت " است .
ورود موج دوم بارندگی ها به کشور و البته استان ما , می طلبد که امسال , سیزده گردی در طبیعت را با ملاحظه و احتیاط بیشتری برنامه ریزی کنیم . چه آنکه حضور در بستر و یا حاشیه رودخانه های دائمی و فصلی در اطراف کرمان می تواند برای همشهریان محترم خطرآفرین باشد.
با همین ملاحظات بیش از ده پارک و بوستان بزرگ در مناطق مختلف شهر کرمان برای آیین روز سیزده مهیا گردیده تا همشهریان محترمی که قصد خروج از شهر کرمان را ندارند بتوانند امروز را در این بوستان ها سپری کنند .
تقاضای بنده و برادران و خواهران شما در شهرداری کرمان نیز طبق معمول , مراقبت از پارکها و بوستان های کرمان است . پارکها و بوستان هایی که در شهر کویری ما , ارزش به مراتب بیشتری از هر جای دیگری دارند .
با آرزوی روزی خوش برای همه همشهریان گرامی ...
سید مهران عالمزاده
شهردار کرمان
سیزدهم فروردین ماه نود و هشت

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات