آسفالت معابر در اولویت شورا و شهرداری زرند

آسفالت معابر در اولویت شورا و شهرداری زرند

رئیس شورای شهر زرند آسفالت معابر را در اولویت شورا و شهرداری شهر زرند طی سال جاری دانست .

رئیس شورای شهر زرند آسفالت معابر را در اولویت شورا و شهرداری شهر زرند طی سال جاری دانست .

ایرج رحمانی” در گفتگو با واحد خبر شهرداری زرند، ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار برای انجام برنامه هایی که شورا در سال ۹۷ در سال عمرانی به ویژه مبحث آسفالت که یکی از دغدغه های مردم بود، داشت، بیان کرد: ۴۰ میلیارد بودجه شهرداری در سال ۹۸ تصویب شده است .

وی با اعلام اینکه در قالب این ۴۰ میلیارد تومان ۱۵ میلیارد تومان صرف پروژه های عمرانی می شود، گفت: امیدواریم با پیگیری هایی که در سال جدید انجام می شود در بحث های اقتصادی با مشکل روبرو نباشیم تا بخشی از کارهایی که در سال گذشته ناتمام ماند در سال جدید و با جذب سرمایه گذاران به انجام برسد .

رئیس شورای شهر زرند با اشاره به اینکه وجود سرمایه گذاران در بودجه شهرداری نیز دیده شده است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی با شهرداری بتوانیم کارهای خوبی انجام برسانیم .

وی افزود: اعتقاد داریم هر کار عمرانی باید در کنارش یک پیوست فرهنگی وجود داشته باشد و ما در بحث فرهنگی نیز امسال شهربازی را با قراردادی که با یک بخش خصوصی بسته ایم با تعدادی دستگاه تجهیز کرده ایم و خدمات خوبی دیگری را هم در بحث پارک ها و برگزاری جشنواره ها و پخش فیلم و اجرای نمایش های صحنه ای در شهر زرند به همشهریان ارائه خواهیم داد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات