افتتاح ۲۲ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان

افتتاح ۲۲ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان

لحظاتی پیش ۲۲ هزار واحد مسکونی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر مسکن و شهرسازی در استان اصفهان افتتاح شد .www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن و شهرسازی ، افتتاح ۲۲ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان بصورت همزمان و با حضور معاون اول رئیس جمهور در یک پروژه ۱۰۱۵ واحدی در شهر رضا انجام شد .

بنا بر این گزارش ۲۲ هزار واحد مسکونی که امروز به بهره برداری رسیدند در قالب مسکن مهر ۹۹ ساله، خودمالکین انفرادی و انبوه ساز و بنگاههای زودبازده در سطح استان اصفهان ساخته شده اندکه از این تعداد ۱۰۱۵ واحد در قالب مسکن مهر ۹۹ ساله ، ۴ هزار و ۷۸۷ واحد خودمالکین انفرادی و ۴ هزار و ۶ واحد خودمالکین انبوه ساز به بهره برداری رسیدند.

همچنین علاوه بر واحدهای یاد شده هشت هزار و ۵۰۰ واحد نیز از محل طرح بنگاه های زودبازده ، ۴۰۰ واحد در قالب مسکن استیجاری ،۹۸ واحد اجاره داری ۵ساله و یک هزار واحد مسکن مهر در شهر مجلسی و دو هزار و ۱۸۶ واحد نیز از واحدهای نوسازی شده در بافت فرسوده افتتاح شدند.

گفتنی است: در حال حاضر ۵۸ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و حدود ۲۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و۴۸ هزار واحد در شهرهای جدید در دست ساخت هستند.

 

 

    نظرات