ارتقای ارزش زندگی در بافت فرسوده با محوریت توسعه پایداراز اولویت های سال ۹۸ است

ارتقای ارزش زندگی در بافت فرسوده با محوریت توسعه پایداراز اولویت های سال ۹۸ است

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: درطول سال ۹۷ یک هزار و ۴۲۰ پروانه ساختمانی در شهر ارومیه  صادر شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا عدل دوست در مراسم دیدار عیدانه با پرسنل شهرداری در سال جدید با اشاره به آماره پروانه های ساخت در سال ۹۷، بیان کرد: در سال ۹۷ یک هزار و ۴۲۰ پروانه ساختمانی با زیر بنای ۸۱۰ هزار مربع صادر شده است که این رقم در سال ۹۶ یک هزار و ۲۳۶ پروانه با زیر بنای ۴۸۷ هزار متر مربع بود.

وی افزود: از نظرتعداد پروانه صادره در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته با ۱۴ درصد افزایش رشد روبرو بودیم و از نظر میزان زیر بنا ۶۶ درصد افزایش یافته است.

عدل دوست با اشاره به آمار پروانه های ارجاعی به ماده صد، بیان کرد: تعداد پرونده های ارجاعی به ماده صد در سال ۹۷، ۵ هزار و  ۹۲ عدد بود که این میزان در سال ۹۶ ، ۴ هزارو ۵۲۲ نفر بود .

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱ میلیار تومان فیش نوسازی وصول شده است، اظهار کرد:  ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش وصول داشتیم.

معاون معماری و شهر سازی شهردار ارومیه طراحی و ساماندهی طرفین رودخانه شهر چایی، طرح جامع مدیریت بحران و تاب آوری شهری، مطالعات طرح جامع شهرسازی حریم شهر، طرح سیما و منظر، مطالعات کمربند سبز را از جمله مطالعات معاونت شهرسازی در سال گذشته عنوان کرد.

وی هوشمند سازی درآمدها بهمراه فیش های الکترونیکی، استفاده از بسته های GIS در محاسبات مالی در سال ۹۷، کنترل تسویه های حساب های مالی، استفاده از قیمت های منطقه ای بر روی نقشه، صدور و اصلاح گردش کار کمسیون ماده صد را از جمله برنامه های اجرا شده سیستم یکپارچه سازی در سال ۹۷ بر شمرد .

عدل دوست گفت:  برنامه ها با عنایت به پیام بودجه سال ۹۸ شهرداری ارومیه، ارتقای ارزش زندگی در بافت فرسوده با محوریت توسعه پایدار و زیست پذیری با رویکرد مشارکت شهروندان و مسئولیت پذیری همکاران است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات