اولویت اصلی در حوزه برنامه ریزی درسال جدید ارتقای سازمانی است

اولویت اصلی در حوزه برنامه ریزی درسال جدید ارتقای سازمانی است

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه گفت:  اولویت اصلی در سال جدید  ارتقای سازمانی در قالب سه ضلع مثلثی است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی در دیدار عیدانه با پرسنل شهرداری در سال جدید با اشاره به ارائه خدمات رفاهی به پرسنل شهرداری ارومیه در سال جدید، اظهار کرد: عمده خدمات درتعطیلات نوروزی موضوع اسکان بود  و در این راستا  ۹۵ خانوار در مشهد، ۹۰ خانوار در سرعین و ۳۰خانوار در چابکسر اسکان یافته اند .

وی گفت: در سال گذشته در راستای ارائه خدمات رفاهی۴۵ تن برنج،  ده تن گوشت و اقلام شب یلدا، بن کارت های رفاه و ۵ هزار کارت استخر در بین پرسنل شهرداری توزیع شد.

دوستی با اشاره به آمار پرسنل شهرداری ارومیه، اظهار کرد: در شهرداری ارومیه ۴هزار ۴۲۷ نفر مشغول به خدمت هستند  که ۹ درصد در قالب قرادادهای کارمندی  و ۹۱ درصد قرارداد های کار هستند که از تعداد پرسنل ۳۶۱ زن و مابقی مرد هستند .

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدنه شهری ارومیه جوان است، اظهار کرد: میانگین سنی نیروهای شهرداری بین ۲۰تا ۳۰ سال است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با بیان اینکه اولویت اصلی در سال جدید  ارتقای سازمانی در قالب سه ضلع مثلثی است، اظهار کرد:  این سه ضلع شامل نظارت همگانی و رفع مشکلات در داخل سازمان، ارتقای تخصص و راندمان کاری و رضایت و رفاه کارمند است.

وی با بیان اینکه بسیاری از رسانه ها و شبکه های مجازی بصورت مدوام این نکنه که« انسان با وجود دارایی ها، احساس خوشبختی نمی کنند» بیان کرد:  دو شاخص عمده برای خوشبختی تبات و توقع است که این دوم مهم  باید هر دو توسعه یابد که با ارتقاء آن میزان توسعه ارتقاء می یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات